За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human Capital Store търсим организиран и отговорен специалист, който да поеме административната роля в динамичен и професионален екип. Ако сте комуникативна и прецизна личност, и умеете да се справите с административни и организационни задачи, тази позиция е за Вас!
- Отговаря за административните процеси.
- Подпомагане на малък екип в ежедневните дейности.
- Приемане, обработка и администриране на информация, документи и
парични средства / отговаря за воденето на касата за консумативи за
офиса/.
- Техническо осигуряване дейността на офиса /поръчка на
консумативи, приготвяне на кафе на клиенти, цялостната поддръжка на
офиса/.
- Провеждане на комуникация с клиенти и институции.
- Организация на имейл и документна кореспонденция.
- Ежедневна комуникация с колеги, клиенти и партньори.
- Изготвяне на текстове и документи.
- Работа с офис техника и софтуерни приложения.
Телефон: +359899602101