HRS Bulgaria
Административен офис асистент /Може и без опит/
Костенец
длъжност на пълно работно време

Административен офис асистент /Може и без опит/

Костенец длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш партньор, доказала се във времето компания, лидер в производствения и логистичен сектор, разширява своя административен екип и във връзка с това желае да наеме мотивиран, целеустремен и организиран кандидат на позицията:
Административен офис асистент


Отговорности:

Посрещане и изпращане на посетителите в офиса;
Извършване на оперативна и административна дейност;
Поддържане на връзка с партньори и клиенти на компанията;
Комуникация с куриери и доставчици на фирмата;
Подаване на заявки за офис консумативи.

Компанията предлага:

Атрактивно стартово възнаграждение;
Много добър пакет от социални придобивки;
Редовна смяна – Понеделник до Петък - 08:00-17:00ч.;
Въвеждащо фирмено обучение, както и възможност за кариерно развитие.

Изисквания:

Опит на сходна административна/офис позиция;
Отлични комуникативни и организационни умения;
Добро владеене на английски език;
Мотивираност и внимание към работните детайли.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.