Административен служител
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Административен служител

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Ние сме голяма международна компания, предоставяща телекомуникационни услуги, стабилна работа и професионално развитие на нашите служители. Развиваме се на територията на страните от ОНД и Европа!

Отговорности

Отговорности и задължения:
Активна комуникация и взаимодействие с клиенти и партньори;
Оказване на пълна административна подкрепа на ръководството и на целия екип;
Организация и съхранение на документация;
Съдействие с преводи на документи и други;
Комуникация с различни доставчици на услуги, във връзка с поръчка на канцеларски материали и други консумативи за офиса;
Организация на работния процес на стажантите в офиса, активно участие в комуникацията с висши учебни заведения и други институции, изготвяне на график на работа и други.

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
Oтлични комуникативни умения;
Владеене (писмено и говоримо) на английски език;
Минимум 1 година професионален опит. Опит на сходна длъжност и/или сфера на дейност е предимство;
Умения за организиране на документация;
Умения за работа с офис техника;
Дискретност, професионализъм и отговорност, спрямо поверената информация и възложени задачи;
Знание на руски език (предимство).

Ние Ви предлагаме

Предлагаме:
Атрактивна работа на пълен работен ден;
Разнообразни задачи;
Дългосрочна заетост и сигурност;
Конкурентно възнаграждение;
Изискано работно място в центъра на София;
Работа в млад и позитивен екип.

Информация за контакт

Телефон: 0877317453

JobTiger Banner