HRS Bulgaria
Административен Специалист с Полски / Чешки / Румънски и Английски език - офис София
София
длъжност на пълно работно време

Административен Специалист с Полски / Чешки / Румънски и Английски език - офис София

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на индустриалната логистика. С цел разширяване на дейността им търсим да назначим:


Административен Специалист с Полски / Чешки / Румънски и Английски език - офис София

Основни отговорности:

Отговаря на обаждания и клиентски запитвания;
Обработва, следи и потвърждава документацията (фактури, транспортни документи и др.);
Издава и приключва фактури;
Създава регистър и архив на входящата документация;
Записва и актуализира данните в информационната система.

Компанията предлага:

Отлично възнаграждение;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Обучения и Тийм билдинг събития;
Сигурни възможности за развитие;
Модерен офис.

Изисквания за заемане на длъжността:

Отлично ниво на полски / чешки / румънски и английски език;
Работно ниво на български език;
Предишен опит ще се счита за предимство;
Добре развити комуникативни умения;
Работен опит с MS Office (Outlook, Excel).

Кандидатствай сега и стани част от мултинационален екип!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.

Zaplatomer Banner