HRS Bulgaria
Администратор хотел
Пловдив
длъжност на пълно работно време

Администратор хотел

Пловдив длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент, лидер в търговията с продукти и оборудване за вътрешносградни инсталации, търсим технически професионалист, който да заеме позиция:
Администратор хотел

Основни отговорности:

Посрещане и настаняване на гостите на хотела;
Регистрация и съдействие при настаняването на гостите;
Актуализиране, следене и анулиране на хотелски резервации;
Изготвяне на отчети и отчитане на касова наличност;
Поддържане на връзка и предоставяне на информация на останалите звена в хотела.
Изисквания:

Завършено средно образование;
Владеене на английски език;
Професионален опит в сферата (голямо предимство);
Притежаване на такт и любезен подход към гостите;
Умение за справяне с много и разнообразни задачи.
Компанията предлага:

Конкурентно възнаграждение;
Постоянен трудов договор;
Ваучери за храна (200 лв.);
Работа на две смени;
Възможност за професионално развитие;
Динамична и интересна работна атмосфера.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.