HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш клиент, лидер в търговията с продукти и оборудване за
вътрешносградни инсталации, търсим технически професионалист, който
да заеме позиция:
Администратор хотел
Основни отговорности:
Посрещане и настаняване на гостите на хотела;
Регистрация и съдействие при настаняването на гостите;
Актуализиране, следене и анулиране на хотелски резервации;
Изготвяне на отчети и отчитане на касова наличност;
Поддържане на връзка и предоставяне на информация на останалите
звена в хотела.
Изисквания:
Завършено средно образование;
Владеене на английски език;
Професионален опит в сферата (голямо предимство);
Притежаване на такт и любезен подход към гостите;
Умение за справяне с много и разнообразни задачи.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Постоянен трудов договор;
Ваучери за храна (200 лв.);
Работа на две смени;
Възможност за професионално развитие;
Динамична и интересна работна атмосфера.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.