Пощенска банка има над 30-годишно успешно присъствие сред лидерите
на банковия пазар в България и e третата по активи, модерна
универсална банка, която предлага иновативни продукти и финансови
решения на своите клиенти.
Пощенска банка търси да назначи мотивиран и отговорен служител за
позицията на:
Администратор оценки
Основни задължения и отговорности:
·Обработка на постъпилите заявки за изготвяне на оценки/технически
доклади в системата Real II;
·Контролира сроковете за изготвяне и приключване на оценителските
доклади;
·Преглед на постъпили запитвания относно статусите на възложените
доклади и изпращане на своевременен отговор;
·Обработка на плащанията към външни фирми;
·Поддържа изряден и годен за употреба архив с изготвените
оценки;
·Отговаря за опазване на интересите на клиента и организацията;
·Отговаря за своевременно, точно и пълно изготвяне на необходимите
справки, отчети и доклади.
Изисквания към кандидатите:
·Висше образование;
·Наличие на релевантен опит ще се счита за предимство;
·Аналитично мислене;
·Умения за работа с база данни;
·Умения за работа в екип;
·Способност за работа под напрежение и спазване на поставените
срокове;
·Добро ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо;
·Компютърна грамотност;
Какво Ви предлагаме:
·Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово стимулиране
·Възможност за професионално и личностно развитие
·Ясно дефинирани кариерни пътеки
·Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала
·Допълнително здравно и пенсионно осигуряване
·Работа в приятелска и динамична среда
·Участие в разнообразни социално-отговорни дейности
·Карта Multisport на преференциална цена
·Преференции при ползване на банковите ни продукти
·26 дни платен годишен отпуск
Моля изпратете мотивационно писмо, подробна автобиография на
английски език с актуална снимка.
Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати, одобрени след
предварителен подбор, при пълна конфиденциалност.