Администратор / Рецепционист
Бургас
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Администратор / Рецепционист

Бургас длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

Повече от 17 години Изи Консулт e доверен партньор в предостaвянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.

Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.

За един от нашите клиенти - утвърдена компания в сферата на туризма, търсим да назначим отговорен и мотивиран Администратор/Рецепционист

Отговорности

- Посрещане и настаняване на гостите на хотела;
- Регистрация и оказване на необходимото съдействие на гостите;
- Резервации, съдействие при промяна или анулиране на хотелски резервации;
- Правилно и своевременно попълване на регистрите;
- Следене на графика за освобождаване на стаите;
- Начисляване, следене и приключване на сметки, издаване на фактури за основни и допълнителни услуги;
- Изготвяне на отчети и отчитане на касова наличност;
- Поддържане на връзка и предоставяне на информация на останалите звена в хотела;
- Приемане на телефонни обаждания, води кореспонденция по мейл за заявки и информиране на гостите за предлаганите допълнителни услуги;

Изисквания и необходими умения

- Образование – висше или колеж;
- Владеене на английски език или руски език на много добро ниво;
- Опит на подобна позиция 1-2 години;
- Опит с хотелски програмен продукт;
- Отлична способност за тактично и любезно общуване, добри обноски, ентусиазъм, динамика;
- Умение за справяне едновременно с разнообразни работни задачи, степенувани по важност;

Ние Ви предлагаме

- Работа в стабилна и коректна компания;
- Осигурена заетост за минимум 3 месеца, възможност и за постоянна работа;
- Работа по график, в усмихнат и приятен екип;
- Много добро заплащане, осигурено настаняване и транспорт;
- Осигурени униформа;
- Осигурени три изхранвания на ден и спане в рамките на обекта;
- Обучение и професионално развитие;
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017

Информация за контакт

Телефон: 0882907320

JobTiger Banner