Асистент ключови клиенти и помощник счетоводител
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Асистент ключови клиенти и помощник счетоводител

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Търсим позитивни и мотивирани личности, които да се присъединят към нашият амбициозен екип, който се занимава с маркетинг, реклама и продажби.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете вашето актуално CV, желателно на английски или немски език със снимка. Благодарим Ви!

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

Отговорности

- Получаване и обработване на информация по електронен път;
- Оформяне на информацията, в съответствие с изискванията на съответните програми;
- Поддържане и обработване на кореспонденцията с клиентите;
- Пoстоянна и дипломатична връзка по телефона с потенциални и фирмени клиенти;
- Поддържане и развитие на ежедневните работни отношения с клиентите;
- Администриране на продажбите и издаване на фактури;
- Организация на документооборота и электронно организиране на използваните пароли/документи;
- Изготвяне на вътрешни отчети и справки за ръководството;
- Подпомагане дейността на колегите при подготовка на презентации и други документи;

Изисквания и необходими умения

- Високо ниво на Английски/Немски език;
- Отговорност, упоритост и лоялност;
- Бързо адаптация към нова и динамична среда;
- Способност за самостоятелно взимане на решения;
- Възможност за бърза реакция при възникване на ежедневни работни проблеми;
- Ориентирани към високи резултати и личностно развитие;
- С отлични умения за преговори и работа под напрежение;
- Добра обща култура и компютърна грамотност - MS Office, Internet, Google Drive;
- Организационни и презентационни умения;
- Комуникативна и креативна личност с добри умения за работа с клиенти;
- Опит на сходна позиция и опит в работа с таблици и файлове;
- Опит за работа в екип с умение за работа в динамична среда;
- Внимание към детайла и прецизност в спазване на срокове;
- Счетоводно образование е предимство;

Ние Ви предлагаме

- Професионална, подкрепяща и динамична работна среда;
- Възможност за дългосрочна и разнообразна работа;
- Отлично възнаграждение базирано на основна работна заплата и бонуси;
- Осигуряване върху пълното възнаграждание;
- Работа в млад и мотивиран екип от професионалисти;
- Ежедневно обучение от специалисти в процеса на работата;
- Много добра възможност за кариерно развитие при показани резултати;
- Гъвкаво работно време от вкъщи - опция за фрилансъри и майки с деца;

Информация за контакт

Телефон: 00972529370105, 0877568338

JobTiger Banner