Изи Консулт е компания с 20-годишен опит и многобройни успехи в
областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в
процесите по подбор и управление на персонал. Компанията е с
международно присъствие с мрежа от 12 офиса в 5 европейски държави
и е един от лидерите на пазара в България.
От начални до ръководни позиции, нашите опитни екипи от повече от
100+ Специалисти по подбор на персонал прилагат най-новите и
иновативни практики в индустрията, верни на мисията ни - да
изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и
служители. Ние използваме персонален подход, за да намерим
най-добрите кадри и ги свързваме бързо и успешно с най-подходящите
за тях работодатели, като се стремим да предоставяме, както
ускорени бизнес резултати на нашите клиенти, така и да допринасяме
положително за кариерното развитие на нашите кандидати.
За наш клиент търсим да назначим: Асистент продажби с Английски
език.
- Съдейства за изпълнението на заложените планове към отдела в
краткосрочен и дългосрочен план;
- Съдейства за приемане на писмени заявки, ежедневно подържа
комуникация със служителите на компанията, които работят в големите
областни градове;
- Съдейства за осъществяване на координация и консултация с
останалите отдели на фирмата;
Изготвя и актуализира списък на утвърдените и алтернативните
клиенти;
- Съдейства и координира изготвянето на отчетно - счетоводни
документи;
- Съдейства за извършване на административно-организационни
задачи;
- Съдейства за поддържане на базата данни, с която оперира отдел
" Продажби и дистрибуция ";
- Съдейства за извършване на навременно изпращането на заявените
стоки до клиентите и дистрибутори;
- Изготвя и обобщава всякаква информация свързана с извършваните
продажби, промоции и доставки до клиентите на определена
територия;
- Съдейства за изготвянето на претенции за щети, причинени от
неправилно транспортиране на стоките до крайните клиенти;
- Изготвя отчети относно изпълнението на месечените цели в отдел
"Продажби и дистрибуция".