Асистент продажби с Английски език
София
длъжност на непълно работно време

Асистент продажби с Английски език

София длъжност на непълно работно време

За нас

Изи Консулт е компания с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в процесите по подбор и управление на персонал. Компанията е с международно присъствие с мрежа от 12 офиса в 5 европейски държави и е един от лидерите на пазара в България.

От начални до ръководни позиции, нашите опитни екипи от повече от 100+ Специалисти по подбор на персонал прилагат най-новите и иновативни практики в индустрията, верни на мисията ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители. Ние използваме персонален подход, за да намерим най-добрите кадри и ги свързваме бързо и успешно с най-подходящите за тях работодатели, като се стремим да предоставяме, както ускорени бизнес резултати на нашите клиенти, така и да допринасяме положително за кариерното развитие на нашите кандидати.

За наш клиент търсим да назначим: Асистент продажби с Английски език.

Отговорности

- Съдейства за изпълнението на заложените планове към отдела в краткосрочен и дългосрочен план;
- Съдейства за приемане на писмени заявки, ежедневно подържа комуникация със служителите на компанията, които работят в големите областни градове;
- Съдейства за осъществяване на координация и консултация с останалите отдели на фирмата;
Изготвя и актуализира списък на утвърдените и алтернативните клиенти;
- Съдейства и координира изготвянето на отчетно - счетоводни документи;
- Съдейства за извършване на административно-организационни задачи;
- Съдейства за поддържане на базата данни, с която оперира отдел " Продажби и дистрибуция ";
- Съдейства за извършване на навременно изпращането на заявените стоки до клиентите и дистрибутори;
- Изготвя и обобщава всякаква информация свързана с извършваните продажби, промоции и доставки до клиентите на определена територия;
- Съдейства за изготвянето на претенции за щети, причинени от неправилно транспортиране на стоките до крайните клиенти;
- Изготвя отчети относно изпълнението на месечените цели в отдел "Продажби и дистрибуция".

Изисквания и необходими умения

- Висше техническо или икономическо образование e предимство;
- Много добро владеене на английски език;
- Висока степен на владеене на Excel, опит и работа с ERP системи;
- Личностни изисквания към изпълнителя като съобразителност, организираност, инициативност, умения за общуване, умения за работа в екип, лоялност иотговорно отношение към работата.

Ние Ви предлагаме

Работа в дългогодишно утвърден екип;
Възможност за развитие, с отлични условия на труд и възнагражздение;
Работното място се намира в гр.София.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 392/02.03.2022 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2027 г.
Zaplatomer Banner