HRS Bulgaria
Асистент/Стажант човешки ресурси - сектор Логистика, Продажби и Търговия
София
длъжност на пълно работно време

Асистент/Стажант човешки ресурси - сектор Логистика, Продажби и Търговия

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа

Започнахме като start-up и сега сме една от най-големите компании за набиране на персонал в България, поддържайки нашата гъвкава и ориентирана към екипа култура.

В момента компанията ни продължава да се разраства и имаме нужда от нови лица в един от най-големите ни екипи. За нашия екип търсим млади и амбициозни хора, които имат желание да се развиват, научават нови неща и да се справят с различни всекидневни проблеми и казуси на позиция: Асистент/Стажант човешки ресурси



Отговорности:

Ежедневна работа в помощ на хората търсещи нови работни места;
Публикуване на обяви за работа в различни сайтове, социални мрежи и търсене на нови канали за достигане до различните хора;
Предварително селектиране на подходящи кандидати по различни специфични критерии за ролите;
Ежедневна и непрекъсната комуникация с потенциални кандидати и служители по телефон и и-мейл;
Работа със служители на фирмата и решаване на създалите се казуси и отстраняване на проблеми при различните ни партньори;
Организиране и провеждане на срещи с подходящи кандидати;
Работа със специфична база данни на компания.

Нашето предложение:

Възможност за старт и реализация в една от най-големите и най-бързо развиващата се компания за подбор на персонал в България;
Възможност за проява на проактивност при методите на работа;
Постоянен трудов договор и осигуровки на реалното възнаграждение;
Ежемесечен бонус ;обвързан с постигнатите персонални резултати и възможност за дългосрочна прогноза на база проектите на компанията;
Служебен лаптоп, телефон и автомобил за служебни цели;
Стандартно работно време: понеделник – петък (09:00 – 18:00 ч.) с възможност за гъвкаво работно време и съобразяването му с лекции, курсове и др.
Обучение на работното място и различни външни курсове и презентации подпомагащи процеса на работа и дългосрочно развитие във фирмата;
Приятeлска работна обстановка от колеги готови да помагат във всички ситуации;
Допълнително здравно осигуряване, карта Multisport и други социални придобивки.


Изисквания:

Желание и мотивация за развитие и неуморна ежедневна работа!
Готовност и желание за внедряване на нововъведения;
Отлични комуникационни умения и прилагането им в различни ситуации в работния процес;
Организационни умения и дисциплинираност при изпълнение на поставените задачи относно срокове, изисквания и др.;
Шофьорска книжка - за нуждите от срещи с различни клиенти и кандидати;
Владеене на английски език – ниво B2 за работна комуникация;


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.