В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
Ако сте мотивиран и динамичен човек, който търси нови
предизвикателства, за наш клиент, лидер в сферата на недвижимите
имоти, търсим да назначим:
Брокер
Отговорности:
Посредничество при покупко-продажба и отдаване под наем на
недвижими имоти в Габрово, Севлиево и региона;
Организиране и провеждане на огледи на имоти, подготовка на
необходимата документация и осигуряване на безпроблемно протичане
на сделките;
Подготовка и публикуване на обяви за имоти, участие в различни
маркетингови кампании за привличане на нови клиенти;
Водене на досиета на клиенти, поддържане на база данни и изпълнение
на други административни задачи, свързани с дейността на
компанията.
Компанията предлага:
Атрактивно възнаграждение на база на реализираните сделки;
Гъвкаво работно време;
Въвеждащо и текущо обучение от професионалисти в бранша, както и
възможности за кариерно развитие;
Работа в млад и амбициозен екип в централния офис на
компанията;
Достъп до специализирани софтуери, различни типове материали и база
данни за улесняване на работния процес;
Бонуси за отлични резултати, служебен телефон и служебен автомобил
при необходимост.
Изисквания:
Отлични комуникационни умения, способност за работа в екип,
самодисциплина и организираност;
Желание за работа в динамична среда, умения за мултитаскинг;
Познаване на градовете Габрово и Севлиево;
Възможност за пътуване и гъвкавост, категория В е
препоръчителна.
Очакваме ви в нашия екип!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.