HRS Bulgaria
Домашен/на помощник/ца - офис
София
длъжност на пълно работно време

Домашен/на помощник/ца - офис

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор, компания, представител и дистрибутор на водещи западноевропейски производители в няколко основни области, търсим да назначим:

Домашен/на помощник/ца - офис

Oтговорности:

Почистване на офисно пространство;
Почистване на апартамент (1,2 пъти месечно);
Пазаруване от близък до обекта, магазин;
Приготвяне на обяд/вечеря (не всеки ден);
Снабдяване на кафе машина с конусмативи.
Компанията предлага:

Трудов договор - пълни осигуровки;
Редовна работна смяна (понеделник - петък);
Отлично стартово възнаграждение;
Възможност за дългосрочни трудови отношения.
Изисквания:

Предишен опит като хигиенист/домашен/на помощник/ца ще се счита за предимство;
Мотивация за работа и отговорност към работния процес;
Умение за работа в екип;
Желание за дългосрочни трудови взаимоотношения.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

"Ейч Ар Ес Рикрутмънт Сървисиз" ООД притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г

Zaplatomer Banner