Като успешна международна търговска компания, част от групата
Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем
пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване.
Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
Отговорност за своевременното и законосъобразно оформяне на всички
документи по назначаване, преназначаване и освобождаване на
служители
Изготвяне на проекти на документи, процедури и вътрешни ръководства
свързани с администрирането на персонала
Поддържане на организационната структура и базата данни за
персонала в SAP, както и консултиране по теми касаещи
администрирането на персонала в компанията
Анализ на процесите по администриране на персонала и предлагане на
области, в които могат да бъдат направени подобрения
Активно участие в национални и интернационални проекти, както и
изготвя анализи, справки и презентации
Нашето предложение:
Атрактивно трудово възнаграждение
22 дни платен годишен отпуск
Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
Завършено висше икономическо образование
Професионален опит минимум 5 години в сферата на администриране на
персонала
Отлична компютърна грамотност и задължително много добро владеене
на Excel, както предишен опит със SAP HCM ще се счита за
предимство
Много добро владеене на немски и/или английски език - писмено и
говоримо
Много добри познания в областта на трудовото и осигурителното
законодателство
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.