ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Eксперт Администриране в дирекция "Управление на човешките ресурси" Ref:HQ1182
София
длъжност на пълно работно време

Eксперт Администриране в дирекция "Управление на човешките ресурси" Ref:HQ1182

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията


ОББ неизменно отстоява своите корпоративни ценности, тъй като искаме да бъдем еталон в банково-застрахователния бизнес чрез ориентираност към клиента във всички наши дейности. Стремим се към постигане на устойчив и печеливш растеж чрез изпълнение на ролята ни в обществото.

В екипа на дирекция "Управление на човешките ресурси" търсим своя нов колега, който ще има възможност да се потопи в следните:

Основни предизвикателства:

Изготвя необходимите документи и извършва назначавания, преназначавания и прекратявания на трудовите договори на служителите
Отговоря за подаване на актуална информация към НАП за сключени, измени и прекратени трудови правоотношения
Поддържа и текущо актуализира организационната структура, длъжностите и данните в информационната система
Създава и поддържа трудовите досиета на служителите, отговаря за пълния набор изискуеми документи
Подготвя в установените срокове всички видове документи, удостоверяващи факти по трудовите правоотношения на служители
Активно участва при извършване на проверки за спазване на трудовото законодателство от държавни институции
Консултира служителите по въпроси, свързани с трудово правните отношения

Подходящият кандидат притежава:

Релевантно висше образование
Професионален опит на сходна позиция 2 години
Отлични познания в областта на действащото трудово и осигурително законодателство
Отлични компютърни умения (MS Office, SAPHR или друга система за управление на трудово правните отношения)
Добро владеене на английски език
Умения за планиране и анализ
Лоялност и конфиденциалност при изпълнение на ежедневните задължения
Умения за самостоятелно вземане на решения в рамките на компетентността и способност за работа под напрежение

Ние предлагаме:

Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна на стойност 80 лева
Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
25 дни платен годишен отпуск
Преференциална такса за ползване на карта за спорт
Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда

Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.