Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме:
Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации;
Доказана СТАБИЛНОСТ съчетана с ефективност, традиция и
модерност;
Динамично РАЗВИТИЕ свързано с нови предизвикателства и
перспективи;
Изключителна ЕКИПНОСТ изградена на взаимно доверие и подкрепа.
Пощенска банка e водеща финансова институция, която задава
тенденциите в банковата сфера у нас, с над 30-годишно успешно
присъствие сред лидерите на банковия пазар в България и e третата
по активи, модерна универсална банка, която предлага иновативни
продукти и финансови решения на своите клиенти. За поредна година е
носител на наградата „Работодател на годината“ и е с множество
отличия за своята корпоративна и работодателска политика, и за
иновативните си продукти и услуги.
Ние непрекъснато растем и се развиваме, за да променяме средата у
нас към по-добро.
За 11-та поредна година Пощенска банка е обявена от престижното
издание Global Custodian за най-добрата банка, предлагаща
попечителски услуги в България.
Разширяваме екипа си в Отдел "Банкови операции", секция
"Мениджмънт на касови наличности" и търсим мотивирани,
отговорни и целеустремени кандидати за позицията на:
ЕКСПЕРТ АТМ - КАСОВА НАЛИЧНОСТ
Основни отговорности, свързани с позицията са:
- Проверява в банковата система касовите наличности на
обслужваните АТМ-и;
- Определя банкоматите, които ще бъдат презареждани;
- Изготвя и предава график на фирмата, обслужваща банката за
всички банкомати, които ще бъдат посетени на следващия ден;
- Изготвя първични документи, необходими за осчетоводяване на
операции по зареждане и освобождаване на АТМ-и. Извършва операции,
свързани със забравени пари, дефицити и излишъци;
- Приема документи от фирмата, обслужваща банката за всички
банкомати;
- Участва в комисия, извършваща периодични ревизии на АТМ-и,
налични средства при външен доставчик на услуга „Зареждане на
АТМ-и“;
- Отговаря за акуратното съхранение на всички документи,
свързани с дейността по захранване на АТМ-и, зачислени на секция
„Мениджмънт на касови наличности“;
- Приема задържани карти от АТМ-и, предадени му от инкасатор от
фирмата, обслужваща банката и предприема действия съгласно
процедурите на Банката.
Основни изисквания за позицията са:
- Висше образование с икономическа насоченост;
- Задължителен професионален опит в банковата сфера и конкретно в
работата с АТМ - минимум една година;
- Много добри организационни и комуникационни умения;
- Много добра компютърна грамотност – MS Office (Excel);
- Бързина и точност на изпълнение на поставените работни задачи;
- Умения за работа в екип;
- Добро ниво на владеене на английски език;
Предлагаме ти:
- Работа в приятелскa и динамична среда;
- Участие в разнообразни социално-отговорни дейности;
- Карта Multisport на преференциална цена;
- Преференции при ползване на банковите ни продукти;
- Конкурентно за сферата възнаграждение и допълнително финансово
стимулиране;
- Непрекъснати обучения и програми за развитие на
потенциала;
- Допълнително здравно и пенсионно осигуряване
- и други
Ако сме те заинтригували, изпрати своя актуална автобиография на
български език. Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати,
одобрени след предварителен подбор, при пълна конфиденциалност.