В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш доверен партньор, международна организация търсим мотивиран
и опитен професионалист, който да се присъедини към екипа им, в
ролята на
Експерт Личен Състав
Отговорности:
Изготвяне на документи и договори по назначаване и освобождаване на
служители, както и съпътстващи документи, свързани с извън трудови
правоотношения;
Вътрешна и външна комуникация във връзка с обработка на
документи/полагане на подписи и връчване на трудови договори,
допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на
правоотношенията, длъжностни характеристики, декларации, документи
по ЗБУТ, ПВТР и др./;
Подаване уведомления за регистриране, промяна и прекратяване на
трудовите правоотношения към НАП;
Приемане на документи от служителите - болнични, отпуски, служебни
бележки, молби;
При необходимост, комуникация с външна фирма за издаване на
служебни номера от НАП на чужденци;
Изготвяне и предаване на служебни бележки, удостоверения, справки и
др., свързани с трудови и извън трудови правоотношения;
Изчисление и обработка на трудов стаж, оформяне на трудови книжки,
заявления за отпуск, следене и обобщаване на информация за
неизползван отпуск;
Съхранение, организация, ревизия и поддържа на лични досиета на
работници и служители, съгласно нормативните изисквания.
Изисквания:
Минимум 3 години трудов опит на същата или сходна позиция;
Солидни познания на нормативните актове, свързани с длъжността,
Кодекс на труда и подзаконови актове за прилагането му, КСО, ЗЗО,
ЗЗЛД;
Висше икономическо образование;
Добро ниво на владеене на английски език;
Отлична компютърна грамотност – MS Office (особено Excel) /опит с
Omex се счита за предимство/;
Висока степен на лична организираност и точност във връзка със
спазване на срокове и процедури;
Развити аналитични умения и логическо мислене;
Умения за комуникация и работа в екип.
Компанията предлага:
Възможност за дългосрочно професионално развитие в международна
компания;
Конкурентно възнаграждение и пакет от допълнителни социални
придобивки;
Високи стандарти, утвърдени процедури и отлична работна среда;
Уютен офис, намиращ се до метро спирка.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.