Пощенска банка / Юробанк България АД
Експерт съдействие на Клонова мрежа
София
длъжност на пълно работно време

Експерт съдействие на Клонова мрежа

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията



Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме:



Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации;

Доказана СТАБИЛНОСТ съчетана с ефективност, традиция и модерност;

Динамично РАЗВИТИЕ свързано с нови предизвикателства и перспективи;

Изключителна ЕКИПНОСТ изградена на взаимно доверие и подкрепа.



Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти.

За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери.

Присъедини се към нас и бъди част от екипа на Пощенска банка!

Пощенска банка е точното място за ТЕБ!



За работа в управление Клонова мрежа, отдел Трансформация на клоновата мрежа, Централно Управление, Пощенска банка търси да назначи отговорен и мотивиран колега за ролята на:

Експерт съдействие на Клонова мрежа



ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

Предоставя качествено обслужване и съдействие по телефон, имейл или чат на служители на Клонова мрежа по отношение на прилагането на вътрешни банкови процедури и други въпроси, свързани с обслужването на клиентите на Банката.
Оказва съдействие на служители от Клонова мрежа при възникнали казуси в оперативната дейност, като при необходимост осъществява връзка с други звена в ЦУ за разрешаване на казуса.
Отговаря на заявки и запитвания, които се изпращат по електронен път от служители на Клонова мрежа (e-mail, Jira).
Участва в тестването на нови оперативни системи в банката, с цел оказване на ефективно съдействие на служителите в Клонова мрежа след внедряване на ключови проекти за банката.
Следи за обратна връзка от страна на служителите в Клонова мрежа за приключване на казуса.
Позитивно отношение при оказване на съдействие на служителите в Клонова мрежа.
Решаване на възникнали казуси точно, своевременно и с дължимата съпричастност.
Изследване и решаване на проблеми, докладвани от служителите в Клонова мрежа.



ИЗИСКВАНИЯ:

Висше образование;
Добри комуникативни умения;
Умения за работа с компютър;
Способност за работа в екип;
Умения за решаване на проблеми;
Добро управление на времето;
Добро познаване на продуктите и услугите предлагани от Банката.


Ако желаеш да бъдеш част от успеха на Пощенска банка и да откриеш вселена от нови възможности, изпрати автобиография и актуална снимка.

Град:
София
Категория:
Централно управление
Вид:
Пълно работно време
Кандидатствай
Сподели:
Copy to clipboard
Facebook
LinkedIn
Mail a friend
Избери как да кандидатстваш
Кандидатствай за работа и стаж с видео визитка
Сподели ни кой си и защо избра да кандидатстваш за избраната позиция?
Кандидатствай с видео
* Продължителност до 1 минута
Кандидатствай с AI на база на умения
Разкажи за себе си и създай профил, с който да покажеш уменията си
Кандидатствай с AI
Кандидатствай със CV
Изпрати ни своето CV, а ние ще се свържем с теб, ако си подходящ за позицията.
Кандидатствай със CV

Zaplatomer Banner