Изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен
„бакалавър“;
• Предпочитана специалност – информатика, информационни технологии,
компютърни системи и технологии, математика,
изчислителна/комуникационна техника, автоматизация;
• Ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо) – В1
според Европейската езикова рамка;
• Задълбочени познания в областта на системите за информационна
сигурност; компютърни мрежи и комуникации; сървърни операционни
системи и бази данни;
• Опит при анализ на заплахите и уязвимостите и оценката на риска
на информационни системи; изготвяне на контролни механизми за
предотвратяване на инциденти свързани с ИТ сигурността; провеждане
на анализи на информацията за инциденти свързани с ИТ
сигурността;
• Опит в координиране и документиране на договорни взаимоотношения
с външни изпълнители;
• Познания в областта на виртуализационните технологии;
• Опит в изготвяне на техническа документация;
• Познания по ITIL;
• Познания и интерес в тенденциите на развитие на съвременните
комуникационни и информационни технологии;
• Много добро познаване на Закона за киберсигурност, Наредбата за
минимални изисквания към мрежовата и информационната сигурност и
стандартите за сигурност на информационните системи;
• Добри комуникационни умения и умения за работа в екип;
• Способност за работа под напрежение;
• Способност за бързо и компетентно разрешаване на проблеми,
способност за работа по различни задачи и проекти едновременно.
За предимство ще се считат:
− притежаването на познания и опит в администриране на
системи за информационна сигурност;
− притежаването на сертификати за професионална
квалификация в областта на информационната сигурност;
− професионален опит на подобна позиция.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и
събеседване.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография,
копие на диплома за завършено образование, сертификат/диплома за
владеене на английски език, други удостоверителни документи по
преценка на кандидата.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за
обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по
чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни.
Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката
(www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата
документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 30.06.2023 г. по един от следните
начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи
следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на
адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление
на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна
банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1627.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани
посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини
по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по
сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата
на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата
на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и
относно свободното движение на такива данни и за отмяна на
Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и
Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на
кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на
човешките ресурси“.
Телефон: 02 9145 1275