Adecco Bulgaria
Експерт търговски маркетинг
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Експерт търговски маркетинг

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N:1814/08.12.2014г.

От името на наш доверен клиент, водеща компания в сферата на бързооборотните стоки, търсим да назначим:



Експерт Търговски маркетинг

Отговорности

• Анализи на данни, с цел диагностика на пазарната средa и задълбочено разбиране на ключови бизнес фактори, като: пазарни трендове, продуктови категории, канали за продажба, клиенти и фактори влияещи решението на покупка, от страна на потребителите.
• Измерване на показатели свързани с ефективността на маркетинг активности на пазара и идентифициране на области за подобрение, с цел максимизиране ползите за бизнеса на компанията.
• Изграждане и имплементиране на търговско-маркетингова стратегия и календар с промоции, съобразени с целите на компанията, включващи дейнсоти по различни показатели (марки, клиенти и други).
• Координация на процеса по имплементиране на план с различни активности към крайния потребител в точките на продажба заедно с търговския екип.
• Управление на бюджет за търговски активности.

Изисквания и необходими умения

• Задълбочено познаване на пазара на бързооборотни стоки в България, конкурентната среда, клиентите и основните причини влияещи на решението за покупка в търговските обекти.
• Умения за анализ и интерпретация на данни и извличане на логически решения от тях.
• Компютърна грамотност – работа с MS Office (високо ниво на работа с Excel);
• Умение за работа с дистрибутори, локални и национални ключови клиенти;
• Опит с работа с разнообразно портфолио от марки и продукти.
• Работно ниво на английски език.
• Умения за работа в екип.
• Вниманието към детайлите, добри организационни умения и управление на времето.

Ние Ви предлагаме

• Възможност за развитие в утвърдена компания.
• Годишна премия за позицията: до 9% от брутното годишно възнаграждение (платима пропорционално в периода Април месец всяка година).
• Допълнително здравно осигуряване.
• Ваучери за храна.
• Отстъпки от портфолиото на компанията.
• Карта за градски транспорт за цялата градска мрежа.
• Подаръчни комплекти за служители по различни поводи и в различни периоди от годината (Коледа, Великден и други).
• Допълнителен отпуск за обучение.
• Възможност за поемане на разходи за обучение по Политика на компанията.
• Работно време: 08:30-17:00 часа - понеделник/петък
• Модел на работа: Хибриден (60% време в офиса; 40% дистанционно) - приложим след завършване на периода на навлизане в ролята.

Информация за контакт

Телефон: 0884296041

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner