Лидл България ЕООД & КО. КД
Експерт Управление на риска (м/ж)
София
длъжност на пълно работно време

Експерт Управление на риска (м/ж)

София длъжност на пълно работно време

За нас

С над 120 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 13 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване. Ако искате да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствайте сега!

За офиса ни в с. Равно поле търсим:

Експерт Управление на риска (м/ж)

Отговорности

Какво ще правиш?

• Прилагаш вътрешно утвърдените стандарти за управление на риска във всички отдели.
• Консултираш отделите по въпроси свързани с риска.
• Провеждаш работни срещи и подпомагаш отделите при анализа на оперативния риск и извеждането на мерки за управление на риска.
• Извършваш оценки на възможностите и риска (SWOT анализи) като част от процеса на националната стратегия.
• Изготвяш редовен анализ на рисковете, свързани със стратегически значими проекти в националното портфолио от проекти.
• Проследяваш оперативния риск в компанията и въвеждаш мерки за проследяването му;
• Изготвяш планове за действие при кризисни ситуации.
• Ще участваш в Кризисен център – свикване, водене на протоколи и др.
• Синхронизираш съществуващите анализи на риска в националната организация.
• Ще бъдеш централно лице за контакт по въпросите на корпоративната сигурност.
• Ще прилагаш местните мерки за осигуряване на безопасността на служителите, клиентите и корпоративните активи.
• Прилагаш и наблюдаваш системата за управление на непрекъснатостта на дейността и управление на кризи в страната чрез прилагане на международните стандарти за управление на извънредни ситуации във всички отдели.

Изисквания и необходими умения

Какво очакваме от теб?
• Имаш завършено висше образование – бизнес информатика, юридическо или икономическо.
• Притежаваш опит на подобна позиция и в международна организация.
• Владееш английски език на много добро ниво, познания по немски език ще се считат за предимство.
• Имаш опит във водене на проекти.
• Имаш аналитични умения.
• Притежаваш умения за проследяване и спазване на срокове.
• Отличаваш се с висока степен на организираност и проактивност.

Ние Ви предлагаме

Какво ти предлагаме?
• Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие.
• Въвеждащо обучение.
• Ваучери за храна в размер на 200 лв./месечно.
• Допълнително здравно застраховане.
• Карта Мultisport на преференциална цена.
• 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден.
• Подарък и паричен бонус при раждане на дете.
• Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас.
• Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас.
• Коледен бонус.
• Работно място – с. Равно поле, общ. Елин Пелин (организиран служебен транспорт).


Кандидатствай онлайн сега!

• Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш.
• С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер.
• Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира

• Коректно отношение.
• Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения.
• Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите.
• Пълна защита на личните данни според новата регулация на ЕС и действащото българско законодателство.
• За нас „равно заплащане“ не е просто израз – това е ангажимент на отговорен, който изпълняваме чрез прозрачната си система за възнаграждения.


*пълния информационен текст за ЗЛД прочетете на кариерната страница на Лидл България.
JobTiger Banner
Zaplatomer Banner