Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме:
Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации;
Доказана СТАБИЛНОСТ съчетана с ефективност, традиция и
модерност;
Динамично РАЗВИТИЕ свързано с нови предизвикателства и
перспективи;
Изключителна ЕКИПНОСТ изградена на взаимно доверие и подкрепа.
Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар
в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага
иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти.
За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна
реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да
израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери.
За Управление „Корпоративно транзакционно банкиране“, Пощенска
банка търси да назначи отговорен и мотивиран служител за
позиция
Експерт връзка с депозитни и транзакционни клиенти - частни
български и международни компании
Кратко описание на позицията:
Взима активно участие в привличането и обслужването на некредитни
корпоративни клиенти на Банката;
Основни отговорности и задължения, свързани с позицията са:
· Участва активно в привличането на нови корпоративни клиенти
юридически лица;
· Поддържа ежедневна комуникация с клиентите от портфейла, с цел
развитие на деловите взаимоотношения с тях;
· Предоставя изчерпателна информация за продуктите/услугите на
Банката, съответстващи на бизнес изискванията и профила на
клиента;
· Анализира финансови данни и информация , свързани с поверения
клиентски портфейл с цел увеличаване обема на продажбите и приходи
от него;
· Активно взаимодейства с вътрешните звена на Банката във връзка с
цялостното обслужване на клиентския портфейл;
· Проследява публикуваните обяви в съответните специализирани
сайтове за участие на Банката в обществени поръчки – (обяви за
избор на финансови/банкови институции);
· Подготвя цялостната проектна документация свързана с участието на
Банката в обществени поръчки като успешно взаимодейства с
вътрешните звена и отдели на Банката във връзка с нейното
финализиране в определените от възложителя срокове ;
· Отговаря за комплексното банково обслужване на Възложителите по
спечелени обществени поръчки и подписване на договорите с тях;
· Поддържа на регистри и архиви от участието на Банката в
обществени поръчки като администрира цялата договорна
документация.
Изисквания за позицията са:
· Висше икономическо образование;
· Отлични комуникационни, презентационни и продажбени умения;
· Умение за поддържане и провеждане на високо ниво на делова
кореспонденция и преговори с клиенти;
-Притежава високи стандарти за качество на работа в изпълнение на
поставените задачи и срокове при обслужване на клиентите от
поверения портфейл;
· Опит в обслужването на дружества с държавно и общинско участие,
вт. разпоредители с бюджетни средства ще се счита за
предимство;
· Отлично владеене на граматически правилен български език –
писмено и говоримо;
· Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
· Много добра компютърна грамотност – Word, Excel (в т.ч функции за
обработка на големи масиви от финансова информация),
PowerPoint;
· Умения за работа под напрежение при изпълнение на задачи в тесни
срокове;
· Умения за работа в екип;
· Ориентация към постигане на високи резултати;
Предлагаме Ви:
· Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово
стимулиране;
· Възможност за професионално и личностно развитие;
· Ясно дефинирани кариерни пътеки;
· Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала;
· Допълнително здравно и пенсионно осигуряване;
· Работа в приятелска и динамична среда;
· Участие в разнообразни социално-отговорни дейности;
· Карта Multisport на преференциална цена;
Преференции при ползване на банковите ни продукти.
Ако сме те заинтригували, изпрати своя актуална автобиография на
български или английски език.
Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати, одобрени след
предварителен подбор, при пълна конфиденциалност.