В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да
бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и
диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и
чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем
Първи!
Следвайки неизменно корпоративните ни ценности, ние искаме да бъдем
еталон в банковата дейност като поставяме интересите на клиентите в
центъра на нашата дейност и чрез постигане на устойчив и печеливш
ръст изпълняваме нашата роля в обществото.
ОББ АД е основана през 1992 г. посредством сливането на 22
български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен
консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г.
Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група
КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА :
- Обработвате съобщения за налагане и отмяна на запор, нареждания
за плащане по наложени запори и др.
- Блокирате и отблокирате суми, съобразно указанията на налагащите
запор органи
- Извършвате плащания по запори в съответствие с одобрените
политика, процедури и практики на банката
- Изготвяте отговори на запорни и други съобщения, касаещи наложени
запори
- Поддържате актуална база данни за запори
- Поддържате клиентски досиета във връзка с обработката на
запори
- Извършвате обработка на запитвания от трети страни и други
документи, изискващи комплексна проверка на клиенти, в т.ч. – за
наличие на сметки, касети, кредити и др.
- При спазване разпоредбите за разкриване на банкова тайна,
подготвяте отговори, събирате и изпращате изискваната от
оправомощени органи информация
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
- Висше образование (предимство)
- Предишен банков опит (предимство)
- Познаване на правните норми, касаещи дейността (предимство)
- Добри компютърни умения (Excel, MS Office)
- Ползване на английски език на работно ниво
- Добри комуникативни умения
- Ефективно управление на работния процес и умения за работа под
напрежение
- Умения за бързо вземане на решения и работа в екип.
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в
най-голямата финансова група в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и
уменията
- Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част от КВС в България
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна на стойност 80 лв. на месец
- Бонус за препоръчване на кандидат за работа
- Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
- Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за
позиции в Централно управление)
- 25 дни платен годишен отпуск
- Преференциална такса за ползване на карта за спорт
- Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните
семейства при нужда
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за
кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под
специална защита по смисъла на ЗЗЛД.