Нашият клиент е холдингова структура за инженерингови дейности в областта на проектиране, изграждане, монтаж, продажба и сервизиране на селскостопански съоръжения и техника, която търси за централният си офис в Стара Загора:
Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на
длъжността
Задължения:
1. Следи за промени в законодателството и произтичащите от това
задължения за предприятието, свързани със счетоводното отчитане на
приходи, разходи, дълготрайни активи и др.
2. Контролира спазването на приложимите счетоводни стандарти и
финансовата политика на предприятието.
3. Спазва процедурите и организира отчитането и плащането на
местните данъци, такси и застраховки, както и навременното
деклариране на промени, свързани с недвижимите имоти, собственост
на предприятието.
4. Организира и предоставя отчет за проведените редовни и
извънредни инвентаризации на активите.
5. Предлага процедури за ефективен финансов контрол, дава указания
за прилагане на действащите вътрешни финансови правила.
6. Длъжен е да пази в тайна информацията, която съставлява служебна
и фирмена тайна, до която има достъп.
7. Изпълнява всички други задачи, възложени му от
собствениците.
8. Стремеж към поддържане на високо професионално ниво.
9. Спазва всички задължения при изпълнение на възложената работа,
съгласно чл. 126 от КТ.
10. Спазва Правилника за вътрешния трудов ред на работодателя.
11. Изпълнява всички непротиворечиви на трудовото законодателство
разпоредби на ръководството на фирмата. При необходимост е на
разположение на работодателя и в извънработно време.
12. Изготвя необходимите анализи в подготовката по обсъждане и
приемане на годишния бюджет на предприятието.
13. Организира и контролира изготвянето на финансови отчети в
определените срокове.
14. Организира правилното отчитане на активите и пасивите и
навременното отразяване на всички промени, свързани с тях.
15. Контролира и организира счетоводното отчитане на всички видове
активи, пасиви и дейности.
16. Организира и осигурява правилното отчитане на паричните
средства, събиране на вземания, извършване на плащания.
17. Организира правилното съхранение на материалните запаси и на
дълготрайните активи.
18. Участва в разработването и прилагането на финансовата политика
на предприятието.
19. Създава вътрешни правила (инструкции, указания), касаещи
финансовата дейност.
Отговорности:
1. Носи отговорност за коректното изготвяне на финансовите отчети,
спазвайки вътрешните правила на предприятието, приложимите
счетоводни стандарти и действащото българско законодателство.
2. Отговаря за спазването на процедурите и указанията, дадени от
Финансовия директор.
Права:
1. Представлява предприятието при осъществяване на
взаимоотношенията с представители на данъчни служби, Национална
агенция по приходите, Национален осигурителен институт и други
държавни институции в рамките на дадените му пълномощия.
2. Взема самостоятелни решения в рамките на дадените му
пълномощия.
3. Да изисква информация от всички отдели и дирекции във връзка с
финансовите отчети.
4. Да получава навременна информация за всички действащи договори,
по които предприятието е страна.
5. Да прави предложения за подобряване начина на отчитане и
контрола на дейностите с цел ефективно управление на ресурсите.
Телефон: 0898531692