SOLO Capital Ltd.
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Финансов мениджър
Стара Загора
длъжност на пълно работно време

Финансов мениджър

Стара Загора длъжност на пълно работно време

За нас

Нашият клиент е холдингова структура за инженерингови дейности в областта на проектиране, изграждане, монтаж, продажба и сервизиране на селскостопански съоръжения и техника, която търси за централният си офис в Стара Загора:

Отговорности

Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността
Задължения:
1. Следи за промени в законодателството и произтичащите от това задължения за предприятието, свързани със счетоводното отчитане на приходи, разходи, дълготрайни активи и др.
2. Контролира спазването на приложимите счетоводни стандарти и финансовата политика на предприятието.
3. Спазва процедурите и организира отчитането и плащането на местните данъци, такси и застраховки, както и навременното деклариране на промени, свързани с недвижимите имоти, собственост на предприятието.
4. Организира и предоставя отчет за проведените редовни и извънредни инвентаризации на активите.
5. Предлага процедури за ефективен финансов контрол, дава указания за прилагане на действащите вътрешни финансови правила.
6. Длъжен е да пази в тайна информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп.
7. Изпълнява всички други задачи, възложени му от собствениците.
8. Стремеж към поддържане на високо професионално ниво.
9. Спазва всички задължения при изпълнение на възложената работа, съгласно чл. 126 от КТ.
10. Спазва Правилника за вътрешния трудов ред на работодателя.
11. Изпълнява всички непротиворечиви на трудовото законодателство разпоредби на ръководството на фирмата. При необходимост е на разположение на работодателя и в извънработно време.
12. Изготвя необходимите анализи в подготовката по обсъждане и приемане на годишния бюджет на предприятието.
13. Организира и контролира изготвянето на финансови отчети в определените срокове.
14. Организира правилното отчитане на активите и пасивите и навременното отразяване на всички промени, свързани с тях.
15. Контролира и организира счетоводното отчитане на всички видове активи, пасиви и дейности.
16. Организира и осигурява правилното отчитане на паричните средства, събиране на вземания, извършване на плащания.
17. Организира правилното съхранение на материалните запаси и на дълготрайните активи.
18. Участва в разработването и прилагането на финансовата политика на предприятието.
19. Създава вътрешни правила (инструкции, указания), касаещи финансовата дейност.

Отговорности:
1. Носи отговорност за коректното изготвяне на финансовите отчети, спазвайки вътрешните правила на предприятието, приложимите счетоводни стандарти и действащото българско законодателство.
2. Отговаря за спазването на процедурите и указанията, дадени от Финансовия директор.

Права:
1. Представлява предприятието при осъществяване на взаимоотношенията с представители на данъчни служби, Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт и други държавни институции в рамките на дадените му пълномощия.
2. Взема самостоятелни решения в рамките на дадените му пълномощия.
3. Да изисква информация от всички отдели и дирекции във връзка с финансовите отчети.
4. Да получава навременна информация за всички действащи договори, по които предприятието е страна.
5. Да прави предложения за подобряване начина на отчитане и контрола на дейностите с цел ефективно управление на ресурсите.

Изисквания и необходими умения

Профил на длъжността
Постижения на изпълнителя:

Вид и равнище на образованието:
1. Висше икономическо образование.
2. Специалност Финанси, Счетоводство и контрол или друга икономическа специалност с изучаване на счетоводство.

Професионален/управленски опит:
1. Професионален опит като счетоводител – минимум 10 години.
2. Предишен управленски опит – предимство.

Специални знания и умения:
1. Да познава добре Закона за счетоводството, Закона за местните данъци и такси, Закона за корпоративното подоходно облагане и всички подзаконови нормативни актове, свързани със счетоводното отчитане, включително и международните счетоводни стандарти.
2. Компютърни умения – MS Office, Internet.
3. Организационни умения.
4. Аналични умения.
5. Умения за работа в екип и самостоятелно решаване на проблеми.
6. Комуникативни умения.
7. Умение за поемане на лична отговорност

Владеене на чужди езици:
Много добро владеене на английски език на работно ниво

Личностни изисквания към изпълнителя и поведенчески характеристики:
1. Отговорност.
2. Честност.
3. Дисциплинираност.
4. Лоялност към работодателя.
5. Експедитивност.
6. Умение за работа под напрежение.
7. Гъвкавост.
8. Настоятелност.
9. Комуникативност.
Условия на труд и производствена среда: има установено работно място, персонален компютър, стационарен телефон (служебен мобилен телефон)

Ние Ви предлагаме

Фирмата предлага:
• Много добро заплащане.
• Осигуряване на всички необходими условия и ресурси за осъществяване на високи стандарти на професионализъм
Лиценз 2589, от 03.08.2018г.

Информация за контакт

Телефон: 0898531692

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner