На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14
от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на
държавните служители и Заповед № РД-10-223/02.09.2024г. на Областен
управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
„Главен експерт” в дирекция „Административен контрол, регионално
развитие и държавна собственост” в Областна администрация
Бургас
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или
чрез упълномощено лице, следните документи:
1. писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
2. автобиография
3. декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от
Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на
държавни служители – по образец;
4. копия от документи за придобита образователно–квалификационна
степен и допълнителна квалификация, които се изискват за
длъжността;
5. други документи свързани с изискванията за заемането на
длъжността;
6. копие от документите, удостоверяващи продължителността на
професионалния опит и/или придобитият ранг като държавен
служител;
7. документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената,
при несъответствие на същите в представените документи.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
• Подпомага експертно функциите на областния управител в сферата на
образованието, здравеопазването и социалните дейности като подготвя
необходимата кореспонденция с органите на централната изпълнителна
власт, техните териториални структури, общините и НПО;
• Оказва съдействие на областния управител по проблемите на
културата, опазване на културно-историческото наследство и
изповеданията;
• Съдейства при организиране и провеждане на заседания на
Регионалния съвет за развитие на Югоизточен район. Осъществява
координация между областния съвет за развитие и регионалния съвет
за развитие;
• Участва в организацията на дейността, провеждането на заседания и
медийното отразяване на работата на Областния съвет за развитие на
област Бургас;
• Изготвя становища, коментари и др. във връзка с участието на
Областна администрация Бургас в процеса на разработване на
съвместни европейски политики, декларации, стратегии и др.;
• Подготвя документи във връзка с установяване и поддържане на
съществуващите контакти на Областна администрация Бургас с
международен характер;
• Разработва и предлага за съгласуване документи по установяване на
международно и регионално сътрудничество;
• Осъществява официалните и работни контакти на областния управител
с акредитираните в Република България дипломатически мисии,
консулски представителства, мисиите на международните организации,
както и на българските в чужбина;
• Оказва съдействие на дирекция „Държавен протокол” към
Министерство на външните работи при организирането на посещения и
церемонии на територията на област Бургас и осигурява необходимите
условия за провеждането им в съответствие с нормативно определените
правомощия на Областния управител;
• При необходимост взаимодейства и координира дейността си със
службите, отговарящи за протокола в органите на държавна власт;
• Извършва подготовката и протоколното обслужване на мероприятията
и срещите с участието на областния управител;
• Изготвя, съгласува и координира програмите за VIP посещения;
• Подготвя служебните пътувания на областния управител в чужбина,
включително изготвя докладни записки, кореспонденция, проекти на
заповеди, отчети и др., като прилага необходимите документи във
връзка с организирането и отчитането на командировките.
• Изготвя благодарствени и поздравителни адреси, отличия и грамоти
по повод празници, юбилейни годишнини и постижения в областта на
науката, спорта и културата;
• Изготвя справки, доклади и други документи във връзка с
осъществяване на сътрудничеството с регионални и международни
организации и изпълнение на договорените задължения;
• Координира вътрешния документооборот в администрацията като
осъществява връзка между деловодството и кабинета на областния
управител и/ или на заместник областните управители, включително
отговаря за своевременното докладване и регистриране на
документите;
• Обслужва електронния обмен на информация чрез официалния имейл
адрес на областната администрация;
• Изготвя отговори по постъпили писмени предложения, жалби и
сигнали на граждани в следните области: образование, култура,
здравеопазване, социални дейности, етнически и демографски въпроси
след провеждане на необходимата кореспонденция и ангажиране
становищата на компетентните институции по поставените
проблеми;
• Участва в комисии и съвети на областно ниво, определени със
заповед на областния управител;
• Координира ангажиментите на областния управител и/ или заместник
областните управители съобразно възложеното, включително изготвя и
актуализира съответните работни графици;
• Организира материално-техническото обезпечаване на кабинета на
областния управител и/ или заместник областните управители като
заявява осигуряването и поддръжката на необходимите технически
средства, софтуер, канцеларски и други материали;
• Участва в семинари, конференции и курсове за обучение, свързани с
областите на дейност по т. 4 от длъжностната характеристика;
• Да опазва служебната и държавна тайна съгласно изискванията на
ЗЗКИ;
Телефон: 0886182358