В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се
да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация
и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен
и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем
Първи!
За страхотния и сплотен екип на Дирекция “Събиране на проблемни
вземания” търсим мотивиран и отговорен професионалист, който ще има
възможността да се сблъска със следните:
Основни предизвикателства:
• Изготвяте регулярни (дневни, месечни, тримесечни) и ad-hoc
отчети;
• Участвате в разработване, внедряване и промяна на стратегиите за
работа в областта на събиране на проблемни вземания;
• Подготвяте анализи и отчети за всички тестове и промени в
системите за събиране на вземания;
• Участвате активно в разработки на нови (промяна на съществуващи)
интеграции с други системи на банката;
• Анализирате и проверявате данните в системите и регистрите ;
• Участвате в проекти на банката свързани с работата на отдела по
събиране на проблемни вземания.
Идеалният кандидат притежава:
• Завършено висше образование с профил Математика, Статистика,
Иконометрия, Икономика или друго релевантно;
• Добри познания и умения за работа с SQL (MSSQL, Oracle PL/SQL).
Познания по VBA, както и по друг продукт за обработка на данни, ще
се счита за предимство;
• Много добро владеене на MS Excel, MS Access, MS Word;
• Умения за работа в големи масиви данни;
• Опит в банковата сфера или в сферата на събиране на проблемни
вземания ще се смята за предимство;
• Добри аналитични умения, точност, прецизност и внимание към
детайла;
• Добро владеене на английски език;
• Много добри комуникационни умения и умения за работа в екип;
• Желание за развитие в областта на обработката и анализа на
данни.
При нас ще откриете:
• Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в
най-голямата финансова група в България
• Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
• Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и
уменията
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част от КВС в България
• Допълнително здравно осигуряване
• Застраховка Живот/ Злополука
• Ваучери за храна на стойност 80 лв. на месец
• Бонус за препоръчване на кандидат за работа
• Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
• Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за
позиции в Централно управление)
• 25 дни платен годишен отпуск
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт
• Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните
семейства при нужда
Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за
кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под
специална защита по смисъла на ЗЗЛД.