Главен експерт в отдел ТУДС
Бургас
длъжност на пълно работно време

Главен експерт в отдел ТУДС

Бургас длъжност на пълно работно време

За нас

Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността

„Главен експерт” в отдел „Териториално устройство и държавна собственост“,
дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”
в Областна администрация Бургас

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:

1. писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
2. автобиография
3. декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители – по образец;
4. копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
5. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобитият ранг като държавен служител;
6. други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността;
7. документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената, при несъответствие на същите в представените документи.

Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и интервю.
Документите следва да бъдат подадени в срок до 17:30 часа на 10.09.2024г. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. ”Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: oabs.delovodstvo@bs.government.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас: www:bs.government.bg.

Отговорности

Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Извършва огледи и изразява становища относно местоположението, границите и устройствения статут на поземлени имоти, сгради и други обекти – държавна собственост;
- Извършва справки по действащите кадастрални карти и регистри, кадастрални планове и подробни устройствени планове относно имоти – държавна собственост, изразява становища и подготвя искания за тяхното изменение;
- Извършва действия по съставяне на актове за публична и частна държавна собственост и отразяване на промени в обстоятелствата върху съставени актове за държавна собственост;
- Осъществява процедури по отписване от актовите книги за държавна собственост на имоти, неправилно актувани като държавна собственост, и имоти, основанието за актуване на които е отпаднало;
- Извършва заверки върху молби-декларации по обстоятелствена проверка в законоустановените срокове;
- Приема и консултира граждани и юридически лица по повод постъпили техни преписки;
- Изготвя кореспонденция, участва в комисии и извършва експертни и технически действия по управление на имоти – държавна собственост;
- Изготвя кореспонденция, участва в комисии и извършва експертни и технически действия в процедури по разпореждане с имоти – държавна собственост;
- Изразява становища и извършва необходимите експертни и технически действия в процедурите за одобряване на подробни устройствени планове, съгласуване и одобряване на инвестиционни проекти и издаване на разрешения за строеж за обекти, които съгласно разпоредбите на ЗУТ са от компетентността на областния управител;
- Участва като представител на областния управител в междуведомствени комисии и експертни съвети по ЗКИР, ЗУТ, ЗСПЗЗ, ЗООС и ЗЗТ;
- Извършва експертни и технически дейности по разглеждане, приемане и одобряване на планове на новообразуваните имоти за зоните по § 4 от ПЗР на ЗСПЗЗ. Участва в комисии в общините за разглеждане на преписки за изменение на планове на новообразуваните имоти по § 4 от ПЗР на ЗСПЗЗ;
- Извършва необходимите действия в производствата по принудително отчуждаване на недвижими имоти – частна собственост за държавни нужди и подготвя заповеди за отчуждаване;
- Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища, предоставя методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на администрацията, изготвя експертни анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на Областния управител.
- Отразява данните за имотите – държавна собственост в електронен регистър „Регистър имоти“.
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 24, 25, 27, 28, 29, чл. 30, ал. 1 и 2 и чл. 31 от ЗУЧК в случаите по чл. 7, ал. 6 от ЗУЧК;
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 23 и 24в от ЗУЧК в случай, че министърът на туризма е сезиран за извършването им и не е започнало административно-наказателно производство по реда на чл. 32, ал. 4 от ЗУЧК;
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 31 от ЗУЧК, извършени на неохраняем морски плаж или на морски плаж за природосъобразен туризъм;
- Съдействие за повишаване квалификацията на служителите и подобряване организацията на работата на общинските администрации за своевременното и законосъобразното обслужване на гражданите.

Работни места – 1 брой.

Лице за контакти и допълнителна информация: Старши експерт „Човешки ресурси”, тел. 056/89-41-54.

Изисквания и необходими умения

Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
• висше образование; образователна степен: бакалавър;
• област на висшето образование – технически науки с професионално направление “Архитектура, строителство и геодезия“ и специалност “Геодезия“;
• професионален опит: минимум 2 години и/или присъден минимум IV младши ранг;
• длъжностно ниво по КДА: 9
• наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 5
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
• много добри познания и работа с MS „Office”, Internet, Outlook Express;
• придобит професионален опит в държавната администрация.

Ние Ви предлагаме

Основният размер на заплатата за длъжността се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 лв. до 2450 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Информация за контакт

Телефон: 0886182358

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner