Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
„Главен експерт” в отдел „Териториално устройство и държавна
собственост“,
дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна
собственост”
в Областна администрация Бургас
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или
чрез упълномощено лице, следните документи:
1. писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
2. автобиография
3. декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от
Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на
държавни служители – по образец;
4. копия от документи за придобита образователно–квалификационна
степен и допълнителна квалификация, които се изискват за
длъжността;
5. копие от документите, удостоверяващи продължителността на
професионалния опит и/или придобитият ранг като държавен
служител;
6. други документи свързани с изискванията за заемането на
длъжността;
7. документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената,
при несъответствие на същите в представените документи.
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест за познания от
професионалната област на длъжността и интервю.
Документите следва да бъдат подадени в срок до 17:30 часа на
10.09.2024г. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул.
”Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път
на e-mail: oabs.delovodstvo@bs.government.bg, като в този случай
заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с
електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват
на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в
Областна администрация Бургас и на интернет страницата на Областна
администрация Бургас: www:bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Извършва огледи и изразява становища относно местоположението,
границите и устройствения статут на поземлени имоти, сгради и други
обекти – държавна собственост;
- Извършва справки по действащите кадастрални карти и регистри,
кадастрални планове и подробни устройствени планове относно имоти –
държавна собственост, изразява становища и подготвя искания за
тяхното изменение;
- Извършва действия по съставяне на актове за публична и частна
държавна собственост и отразяване на промени в обстоятелствата
върху съставени актове за държавна собственост;
- Осъществява процедури по отписване от актовите книги за държавна
собственост на имоти, неправилно актувани като държавна
собственост, и имоти, основанието за актуване на които е
отпаднало;
- Извършва заверки върху молби-декларации по обстоятелствена
проверка в законоустановените срокове;
- Приема и консултира граждани и юридически лица по повод постъпили
техни преписки;
- Изготвя кореспонденция, участва в комисии и извършва експертни и
технически действия по управление на имоти – държавна
собственост;
- Изготвя кореспонденция, участва в комисии и извършва експертни и
технически действия в процедури по разпореждане с имоти – държавна
собственост;
- Изразява становища и извършва необходимите експертни и технически
действия в процедурите за одобряване на подробни устройствени
планове, съгласуване и одобряване на инвестиционни проекти и
издаване на разрешения за строеж за обекти, които съгласно
разпоредбите на ЗУТ са от компетентността на областния
управител;
- Участва като представител на областния управител в
междуведомствени комисии и експертни съвети по ЗКИР, ЗУТ, ЗСПЗЗ,
ЗООС и ЗЗТ;
- Извършва експертни и технически дейности по разглеждане, приемане
и одобряване на планове на новообразуваните имоти за зоните по § 4
от ПЗР на ЗСПЗЗ. Участва в комисии в общините за разглеждане на
преписки за изменение на планове на новообразуваните имоти по § 4
от ПЗР на ЗСПЗЗ;
- Извършва необходимите действия в производствата по принудително
отчуждаване на недвижими имоти – частна собственост за държавни
нужди и подготвя заповеди за отчуждаване;
- Разработва експертни анализи и оценки, изготвя становища,
предоставя методически указания по прилагането на административните
актове във връзка с дейността на администрацията, изготвя експертни
анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на
Областния управител.
- Отразява данните за имотите – държавна собственост в електронен
регистър „Регистър имоти“.
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 24, 25, 27,
28, 29, чл. 30, ал. 1 и 2 и чл. 31 от ЗУЧК в случаите по чл. 7, ал.
6 от ЗУЧК;
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 23 и 24в от
ЗУЧК в случай, че министърът на туризма е сезиран за извършването
им и не е започнало административно-наказателно производство по
реда на чл. 32, ал. 4 от ЗУЧК;
- Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 31 от ЗУЧК,
извършени на неохраняем морски плаж или на морски плаж за
природосъобразен туризъм;
- Съдействие за повишаване квалификацията на служителите и
подобряване организацията на работата на общинските администрации
за своевременното и законосъобразното обслужване на гражданите.
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Старши експерт „Човешки
ресурси”, тел. 056/89-41-54.
Телефон: 0886182358