HRS Bulgaria
Главен счетоводител
Банско
длъжност на пълно работно време

Главен счетоводител

Банско длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е утвърден пазарен лидер благодарение на дългогодишния си опит в производството и успешното адаптиране към динамично променящите се пазарни условия.
Клиентът ни предоставя висококачествени решения, които отговарят на строгите международни изисквания на клиентите в различни индустрии.
Спомагаме ги в подбора на опитен и мотивиран професионалист който да оглави техния финансово-счетоводен екип в ролята на


ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Позицията осъществява цялостната финансово счетоводната политика на дружеството, което се изразява в навременното и качествено изпълнение на финансово счетоводната дейност и изготвянето на финансово счетоводна документация на дружеството.

Отговорности:

Организира, контролира и ръководи финансовата дейност, вътрешния финансов контрол и счетоводството на дружеството;
Активно участва в разработването на финансовата и счетоводната политика на дружеството и нейната реализация;
Извършва анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати на дружеството и предлага решения и мерки за подобряване на работата;
Полага грижи за осигуряване на необходимите финансови средства за изпълнение на всички дейности в системата на дружеството и предлага решения за най-рационалното им използване;
Участва в разработването на бюджета на дружеството и счетоводните отчети;
Следи за разкриване на финансови резерви, провеждане на режим на икономии, предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични средства и стоково материални ценности;
Информира ръководството и прави предложения по повод допуснати глоби, неустойки, липси и излишъци на стоково материални ценности;
Подписва платежни документи и счетоводни отчети.

Изисквания:

Минимум 3+ години опит на същата или подобна позиция;
Висше икономическо образование по „Счетоводство и контрол“ или „Финанси“;
Много добро познаване на българското данъчно и осигурително законодателство;
Задълбочени познания на законите и подзаконовите нормативни актове и документи по счетоводната отчетност, финансовия и данъчен контрол, трудовите и осигурителните отношения;
Организаторски способности, комбинативност, комуникативност и способност за самостоятелна работа и работа в екип;
Отлични компютърни умения и работа с Microsoft Office пакет;
Комуникативност, лоялност и умение за работа в екип;
Познаване на изискванията на стандарта ISO 9001-2008 се счита за предимство;
Владеене на английски език (писмено и говоримо) се счита за предимство.

Компанията предлага:

Конкурентно възнаграждение;
Отлични условия на труд и работа в сплотен екип от професионалисти;
Разнообразна работа с възможности за лична изява;
Дългосрочност и сигурност в трудовите взаимоотношения.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.