ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Консултант продажби и обслужване - гр. Добрич Ref:BN1160
Добрич
длъжност на пълно работно време

Консултант продажби и обслужване - гр. Добрич Ref:BN1160

Добрич длъжност на пълно работно време

Описание на позицията


Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби и Обслужване!

В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!

При нас ще намериш:
Уникална възможност за старт на своята кариера или надграждане и усъвършенстване на знанията, както и допълнително професионално развитие. Условията включват:
-Конкурентно за сферата възнаграждение и атрактивна бонусна схема
-Допълнителна финансова премия в края на годината при постигане на добри резултати
-Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
-Допълнително здравно осигуряване
-Застраховка Живот/ Злополука
-Ваучери за храна
-Допълнителна финансова подкрепа за важни събития от личен характер
-25 дни платен годишен отпуск
-Преференциална такса за ползване на карта за спорт
-Възможност за присъединяване към солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда

Позицията предлага:
-Надграждане и огромен потенциал за развитие в модерна и иновативна среда, в която високо се цени личната инициатива, идеите и добрата работа в екип. И още:
-Динамика и развитие на продажбените умения;
-Активна комуникация и сътрудничество с клиенти;
-Предлагане и представяне на банкови продукти и услуги на банката;
-Консултиране за застрахователни и спестовни продукти;
-Насърчаване и подпомагане на клиентите за използване на дигиталните канали и зоните за самообслужване;
-Работа с парични средства;

Изисквания за позицията:
-Завършено средно/висше образование, или в процес на завършване (икономическа специалност се счита за предимство);
-Фокус върху клиентската удовлетвореност и добра търговска ориентация;
-Компютърна грамотност и добро владеене на английски език се счита за предимство;
-Добре развити комуникационни умения, екипен дух и мотивация за постигане на професионални и личностни резултати.

В случай, че искате да станете част от страхотния ни екип, моля изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.
Моля имайте предвид, че само кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.

Нашите хора са нашия бранд! Стани част от нас! # TeamBlue