ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Консултант продажби и обслужване град Горна Оряховица Ref:BN1148
Горна Оряховица
длъжност на пълно работно време

Консултант продажби и обслужване град Горна Оряховица Ref:BN1148

Горна Оряховица длъжност на пълно работно време

Описание на позицията



Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби и Обслужване!

В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!


При нас ще намериш:
• Уникална възможност за старт на своята кариера или надграждане и усъвършенстване на знанията, и допълнително професионално развитие. Условията включват:
• Конкурентно за сферата възнаграждение и атрактивна бонусна схема
• Допълнителна финансова премия в края на годината при постигане на добри резултати
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
• Допълнително здравно осигуряване
• Застраховка Живот/ Злополука
• Ваучери за храна
• Допълнителна финансова подкрепа за важни събития от личен характер
• 25 дни платен годишен отпуск
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт
• Възможност за присъединяване към солидарен фонд, който подпомага
служителите и техните семейства при нужда


Позицията предлага:
• Надграждане и огромен потенциал за развитие в модерна и иновативна среда, в която високо се цени личната инициатива, идеите и добрата работа в екип. И още:
• Динамика и развитие на продажбените умения;
• Активна комуникация и сътрудничество с клиенти;
• Предлагане и представяне на банкови продукти и услуги на банката;
• Консултиране за застрахователни и спестовни продукти;
• Насърчаване и подпомагане на клиентите за използване на дигиталните канали и зоните за самообслужване;
• Упражняваш контролна функция на останалите каси, вкл. и при приключването им;
• Работа с парични средства;


Изисквания за позицията:
• Завършено средно/висше образование, или в процес на завършване (икономическа специалност се счита за предимство);
• Фокус върху клиентската удовлетвореност и добра търговска ориентация;
• Компютърна грамотност и добро владеене на английски език се счита за предимство;
• Добре развити комуникационни умения, екипен дух и мотивация за постигане на професионални и личностни резултати.


В случай, че искате да станете част от страхотния ни екип, моля изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.

Моля имайте предвид, че само кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.

Нашите хора са нашия бранд! Стани част от нас! # TeamBlue