"Kоординатор на проекти за информационни и комуникационни технологии" в отдел "Планиране и управление на информационните системи" на дирекция "Информационни системи"
София
длъжност на пълно работно време

"Kоординатор на проекти за информационни и комуникационни технологии" в отдел "Планиране и управление на информационните системи" на дирекция "Информационни системи"

София длъжност на пълно работно време

Отговорности

Министерството на финансите, ул. “Г. С. Раковски” № 102, на основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № ЗМФ – 1304 от 25.09.2024 г. на заместник министър-председателя и министър на финансите
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТИ ЗА ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ”
в отдел „Планиране и управление на информационните системи“ на дирекция „Информационни системи“, както следва:
1. Описание на длъжността: Участва в процесите по координиране, управление и контролиране на дейностите, свързани с проекти в областта на електронното управление и информационните и комуникационните технологии (ИКТ), както и в оперативното планиране, изграждане/ разработване/ придобиване, развитие/ надграждане, тестване, внедряване и поддръжка на информационните и комуникационните системи (ИКС) и свързаните с тях технологии в МФ и административните структури, чиито ръководители са второстепенни разпоредители с бюджет по бюджета на МФ (ВРБ).
2. Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност е от 933 до 3500 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите на МФ.

Изисквания и необходими умения

1. Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
- образование: висше, минимална образователно-квалификационна степен - „бакалавър“;
- професионален опит: 4 години опит в областта на информационните и комуникационните системи и технологии и/или финансовите системи, и/или управлението на проекти, и/или правната сфера, и/или сходни области на дейност в държавната администрация, или придобит II младши ранг.
2. Допълнителните изисквания за длъжността са:
- висше образование по информационни или комуникационна технологии, икономика, публична администрация или право;
- английски език и/или друг работен език на Европейския съюз;
- познания в областта на планирането, методологията, управлението на проекти в областта на информационните и комуникационните технологии;
- познания по аспектите на сигурността на информационните технологии;
- познания по законовата уредба и другите нормативни актове в областта на информационните технологии.
3. Начинът за провеждане на конкурса е:
- практически изпит;
- интервю.
4. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
- заявление за участие в конкурс /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)/. Забележка: Българските граждани, които са отбелязали в заявлението, че са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации; дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.; Забележка: Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
- копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/или придобития ранг (копия от трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава).
5. Документите следва да бъдат представени в срок до 07.10.2024 г. по един от следните начини:
- лично или чрез пълномощник, в сградата на Министерството на финансите (МФ) на адрес: гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;
- по електронен път на адрес HR-Select@minfin.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурс и декларацията чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
6. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на министерството (https://www.minfin.bg), както и на информационни табла във фоайето на входа на министерството откъм ул. „Г. С. Раковски” № 102 и пред Център за административно обслужване (стая № 1) - входа от ул. „Георги Бенковски”.
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на министерството - https://www.minfin.bg/bg/689.

Ние Ви предлагаме

Информация, която ще подпомогне кандидатите при преценката им за условията на работа в МФ:
- възможност за гъвкаво работно време (за длъжности и функции, за които е приложимо);
- периодични профилактични медицински прегледи;
- допълнителни дни платен годишен отпуск;
- регулярни надграждащи специализирани обучения;
- основната месечна заплата ще бъде в размер не по-нисък от 2400 лв., като конкретният размер ще се определи преди назначаването на спечелилия конкурса кандидат съобразно степента на основна заплата, която от своя страна зависи от професионалния опит на лицето;
- възможност за получаване на допълнително възнаграждение за постигнати добри резултати на тримесечие в зависимост от отработеното време и получена оценка;
- МФ поема разходите за задължително социално и здравно осигуряване на служителите;
- служителите на МФ имат право ежегодно да получават сума за представително работно облекло.

Информация за контакт

Телефон: 9859 2624

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner