Икономедиа АД
Мениджър абонаменти в Капитал
София
длъжност на пълно работно време

Мениджър абонаменти в Капитал

София длъжност на пълно работно време

За нас

“Капитал” е най-голямата бизнес медиа в България, чиято мисия е да дава достоверна и задълбочена информация, така че читателите да могат да правят информиран избор в бизнеса и в личния си живот. През последните години “Капитал” успешно разви дигиталния абонамент като продукт за крайните потребители и благодарение на тяхната подкрепа инвестира допълнително в качеството на съдържанието и журналистическия екип.

В продължение на тази стратегия и за да посрещне нуждите на фирмите за комплексна бизнес информация, “Капитал” създаде корпоративния абонамент като нов продукт, който дава достъп на група потребители до професионални новини, бизнес данни и достъп до бизнес конференции.

Отговорности

Разрастване на портфолиото от абонати и читатели на Капитал

- Изготвяне на стратегия и конкретен план за реализирането и относно заложените цели за разширяване на брой абонаменти и приходите от абонамент
- Използване на данни от различни източници и знание придобито от срещи с фирмите с цел набелязване на възможности и поддържане на добра база от потенциални клиенти
- Изготвяне на оферти
- Следене на реализирането на бюджета на отдел корпоративни абонаменти
- Преговори и сключване на сделки


Управление на отношенията с клиенти

- Качествено управление на отношенията с активните абонати на компанията, проследяване на нуждите им и поддръжка на оптимален абонаментен пакет.
- Събиране на обратна връзка с цел допълнително развитие и подобряване на продукта.
- Задържане на клиенти - подновяване на договорите и на база адекватна информация за потреблението идентифициране на възможности за увеличение на броя потребители

Отчети, кампании, развитие на екипа

- Управлението на клиентската база, проследяване на оферти и сключени сделки (работим със Sales Force)
- Създаване, активно участие и отчитане на кампании, с цел постигане на целите за продажби.
- Активно участие в работния процес, с предложения и идеи, с цел постигане на поставените цели
- Придържане към добри практики в привличането и управлението на клиенти

Изисквания и необходими умения

- Минимум 10 годишен опит в B2B продажби и история за постигнати отлични
търговски резултати (опитът с абонаментни продажби, с информационни или
технологични продукти е предимство).
- Апетит за разрастване на бизнеса, предприемчивост, аналитично мислене,
прецизност.
- Познания на принципите на продажбите, в това число генериране на
лийдове, управление на търговската фуния, техники за затваряне на сделки.
- Опит и добри умения в изготвянето на оферти, търговска кореспонденция и
водене на преговори.
- Опит в работа със CRM системи.
- Позитивно отношение и готовност за експерименти и поемане на
инициатива.
- Добри социални умения и желание за работа в екип.
- Работно владеене на английски език.

Ние Ви предлагаме

- Гъвкаво работно време с възможност за дистанционна работа.
- Доходът ви няма да е ограничен - ще се формира от базова заплата и бонус върху всички сделки.
- Работа в сплотен и подкрепящ екип, в иновативна среда и развиваща се индустрия
- Възможност за обучение и професионално развитие.
- Безплатни билети за бизнес конференции и събития от портфолиото на компанията.
- Безплатно използване на Spark или такси при пътуване на служебни срещи.
- 10% отстъпка за Spark при лично ползване.
- Опция за допълнителна здравна застраховка.
ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner