SOLO Capital Ltd.
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Мениджър инвестиционни проекти
Стара Загора
длъжност на пълно работно време

Мениджър инвестиционни проекти

Стара Загора длъжност на пълно работно време

За нас

Нашият клиент е холдингова структура за инженерингови дейности в областта на проектиране, изграждане, монтаж, продажба и сервизиране на селскостопански съоръжения и техника, която търси за централният си офис в Стара Загора:

Отговорности

ОСНОВНИ ТРУДОВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
Функции и задължения;
Подпомага и отговаря за изготвянето на план за протичането на съответния проект и необходимия за това бюджет, координация и подходящо разпределение на човешките ресурси, управление на подизпълнителите, изпълняващи съответната инженерна дейност по проекта и обезпечаване на целите на проекта с оглед постигането им;
Наблюдава и контролира разходите по проекта съгласно предварително одобрения бюджет. Редовно изготвя и представя на техническия директор и Отдел управление на инженерната дейност доклади за състоянието на проекта - график, приходи, разходи, риск и др.
Участва в подготвянето на оферти и проекто-договори за потенциални клиенти и избор на подизпълнители за тях.
Подпомага и отговаря за изготвянето на детайлна организационна структура и матрица с отговорностите по проекта, възлагане на подходящи задачи и отговорности на отделните членове на екипа, установяване на управленска система и план за обучение по проекта, даване на оценка за представянето на отделните членове на екипа;
Подпомага и отговаря за получаването на предварителен сертификат за приемане на обекта и краен такъв на време, както и за оказване на помощ на лицата отговорни за събиране на плащанията по договора да осъществят тези събирания в съответствие с графика;
Участва в подбора на персонал в отдела. Ръководи и мотивира екипа. Одобрява програми за обучение на служителите;
Спомага за поддържане и увеличаване лоялността на клиентите и контролира своевременното разрешаване на проблемите им;
При необходимост замества служители от отдела;
Да усвоява своевременно новите технологии и продукти, които се въвеждат в отдела;
Да проявява учтиво отношение и любезност към клиенти и колеги;
Да подобрява личните си умения и да повишава професионалната си квалификация;
Да изпълнява всяко задължение, законосъобразно изискано от ръководството, свързано с фирмените интереси, както и всички други задължения, произтичащи от КТ (чл. 126), Правилника за вътрешен трудов ред, вътрешните актове, индивидуалния договор и допълнителни споразумения към него;
Да изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

Основни отговорности присъщи за длъжността;
1. Отговаря за качеството на извършените от нея/него дейности свързани с длъжностни задължения;
2. Отговаря за спазването на параметрите за конфиденциалност, зададени при предоставяне на информация, съгласно Правилника за вътрешния трудоя ред, вътрешните актове, индивидуалния договор и допълнителни споразумения към него;
3. Отговаря за обработването, съхранението и предоставянето на поверената му документация, съгласно правилата на работодателя и ЗЗЛД;
4. При изпълнение на задълженията си, носи персонална отговорност за настъпили вреди от несвоевременно или невярно предадена информация, както и за неразпространяване на информация от личен характер, станала му известна при изпълнение на задълженията му, когато разпространението би могло да накърни личното достойнство на ръководител, работник или служител в организацията и/или съставлява служебна и/или търговска тайна;
5. Отговаря за безопасни условия на труд и противопожарна охрана, така че да бъде предотвратена всяка опасност за живота и здравето му.
В Права
Има право да предлага мерки за подобряване ефективността на работа в организацията;
Има право на работно място в работно помещение, отговарящо на санитарно-хигиените изисквания, както и оборудване и материали, осигуряващи нормални условия за изпълнение на служебните задължения;
Длъжността има и всички права по Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовите нормативни актове по прилагането им, Правилника за вътрешния трудов ред, вътрешните актове, индивидуалния договор и допълнителни споразумения към него;

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
• Задължително: Висше техническо образование – Строителен инженер ПГС или Машинен инженер – с опит в строителството и пускане в експлоатация на съоръжения или сгради от металните или др. конструкции;
• Опит като мениджър проекти в холдингова структура или международна компания;
• Умение за разчитане на чертежи;
• Минимум 8 години опит на подобна позиция;
• Готовност за активно пътуване в командировки;
• Много добри компютърни умения в работа с MS Office Word, Excel, Интернет
• Познаване на нормативната база, свързана с изграждането и узаконяването на ел. съоръжения- ЗУТ, ЗЕ и др.;
• Много високо ниво на говорене и писане на английски език;
• Активен шофьор кат. B.
• Умения за работа в екип;
• Аналитично мислене;
• Други специфични изисквания. Личностни изисквания към изпълнителя и поведенчески характеристики: Комбинативност, способност за работа под напрежение. Способност за работа самостоятелно и в екип. Да умее за зачита личното достойнство и правата на всеки ръководител, работник или служител в организацията.

Ние Ви предлагаме

Фирмата предлага:
• Много добро заплащане.
• Осигуряване на всички необходими условия и ресурси за осъществяване на високи стандарти на професионализъм

Лиценз 2589, от 03.08.2018г.

Информация за контакт

Телефон: 0898531692

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner