Мениджър връзки с клиенти
гр. София
длъжност на пълно работно време

Мениджър връзки с клиенти

гр. София длъжност на пълно работно време

За нас

„Българска агенция за експортно застраховане“ ЕАД (БАЕЗ ЕАД) е застрахователно дружество, което предлага застраховки срещу финансови рискове и оперира на пазара от 1998 година. Целта ни е да бъдем най-добрият партньор на своите клиенти при споделянето на кредитния риск, за да могат българските компании не само да гарантират бизнеса си, но и да имат възможността да го разширят с нови партньори и на нови пазари.
За да попълним екипа си от високо квалифицирани специалисти, търсим МЕНИДЖЪР ВРЪЗКИ С КЛИЕНТИ в дирекция „ЗАСТРАХОВАНЕ“, който да отговаря за активното търсене и привличане на нови за дружеството клиенти, както и да продължи висококачествено да удовлетворява нуждите от застрахователни решения на съществуващите такива.

Отговорности

1. Отговаря за и осъществява активна дейност по търсене и привличане на нови клиенти за дружеството;
2. Отговоря за пълното обслужване на портфейл от клиенти;
3. Води кореспонденция с потенциални и настоящи клиенти;
4. Участва активно в маркетинговата програма на дружеството;
5. Участва в разработването на нови застрахователни продукти;
6. Популяризира дейността на “БАЕЗ” ЕАД пред потенциални клиенти чрез участие и представяне на застрахователните продукти на дружеството на семинари, бизнес форуми, търговски изложения и други

Изисквания и необходими умения

1. Висше образование в сферата на финанси, застраховане, икономика, счетоводство или сходна специалност;
2. Професионален опит в работа с корпоративни клиенти – провеждане на срещи, водене на преговори, водене на официална бизнес кореспонденция, създаване и представяне на презентация пред публика и др.;
3. Професионален опит в застрахователна, банкова, кредитна или пенсионноосигурителна институция, застрахователен брокер, инвестиционен посредник – минимум 1 година;
4. Отлични комуникационни умения и умения за водене на преговори;
5. Умения за дефиниране на приоритетите и оптимална организация на времето;
6. Инициативност и проактивност;
7. Умения за работа в екип;
8. Добро владеене на английски език;
9.Компютърни умения - работа с Microsoft Office, Excel, Power Point;
10. Чисто съдебно минало.

Ние Ви предлагаме

• Работа в стабилна застрахователна институция;
• Възможност за обучение и повишаване на квалификацията;
• Много добър социален пакет, включващ допълнително здравно застраховане, допълнително пенсионно осигуряване, ваучери за храна и др.;
• Баланс между работата и личния Ви живот чрез възможност за работа от дома в съответствие с правилата на дружеството;
• 25 дни платен годишен отпуск.

Информация за контакт

Телефон: 029236911

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner