Кей Би Си Банк България ЕАД
Младши Специалист Оплаквания в отдел Клиентско преживяване
София
длъжност на пълно работно време

Младши Специалист Оплаквания в отдел Клиентско преживяване

София длъжност на пълно работно време

Отговорности

- Отговаряш за обработването на похвали, оплаквания и препоръки от клиенти по професионален и ефективен начин
- Разследваш причините и обстоятелствата за подадените от клиенти оплаквания и ги ескалираш към съответните отговорни звена в банката
- Изготвяш отговори на оплаквания, похвали и препоръки към клиенти и институции
- Анализираш и обобщаваш причините за постъпилите обратни връзки
- Допринасяш за постоянното усъвършенстване на обслужването и процесите в банката като идентифицираш възможности за подобрение
- Участваш активно в инициативите и проектите в отдел "Клиентско преживяване"

Изисквания и необходими умения

- Висше образование
- Много добри компютърни умения (MS Office)
- Добро владеене на английски език
- Усет към детайла и отлични аналитични умения
- Отлични комуникативни умения и умееш да предоставяш информацията по ясен и клиентски ориентиран начин
- Креативно мислене, проактивно отношение и желание за действие

Ние Ви предлагаме

- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността и пазарните нива
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Динамична и предизвикателна работа
- Модерна офис среда
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна
- Спортна карта
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти

Информация за контакт

Телефон: +359 2 91 985 857

JobTiger Banner
JobTiger Banner