Adecco Bulgaria
Началник Цех
Шумен
длъжност на пълно работно време

Началник Цех

Шумен длъжност на пълно работно време

За нас

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.

От името на наш доверен клиент, водещо производствено предприятие, търсим да назначим Началник Цех

Всички данни, предоставени от Вас са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта номер 1814.

Отговорности

Основна цел на позицията:

Организиране и ръководство на нормалния производствения процес в цеха, чрез осигуряване на технически ефективна експлоатация на оборудването, спазване на технологични параметри, изпълнение на зададената производствена програма и ръководство на персонала, работещ в цеха.

Основни задължения:

• Изготвяне на производствен план в съответствие с търговските прогнозите по видове продукти и асортименти.
• Планиране и коригиране при необходимост на производствената програма за месеца, в съответствие със спуснатите приоритети.
• Ръководство, организация и контрол на производствения процес въз основа на месечен план за производство. Отчитане на резултатите от производствената дейност и положения труд.
• Контрол на заявките за доставка за необходимите количества суровини и материали, изготвени от Началник смяна.
• Приемане от склад Суровини и Материали необходимите количества за осигуряване на непрекъснат производствен процес в цеха.
• Следене за точно и ефективно приложение на всички нормативни и вътрешно фирмени документи, свързани с производството.
• Осигуряване на правилно и ефективно експлоатиране на производствените мощности.
• Следене за ефективната и качествена работа на работещите в цеха, отговаряйки за тяхната правилна и непрекъсната заетост. Изготвяне на работни графици. Предлагане и организиране на структурни или кадрови промени. Организиране на обучението на персонала в цеха.
• Анализ на резултатите от производствената дейност и предприемане на действия за оптимизация и повишаване на ефективността и качеството.
• Разрешава като време (дата, час и продължителност), периодични планови профилактични прегледи и обслужване на машините и агрегатите в цеха, съгласно план за провеждане, организация и контрол на периодични планови профилактични прегледи.

Изисквания и необходими умения

• Завършено висше образование с образователно-квалификационна степен “бакалавър“ – икономическа или техническа специалност;
• Минимум 3 години опит на подобна позиция в производствена среда;
• Добра компютърна грамотност (МS Office, Excel, Word);
• Опит с ERP системи;
• Владеене на добро ниво (писмено и говоримо) на английски език – В1;
• Шофьорска книжка – кат. В;
• Отлични комуникативни и ръководни умения, бизнес мислене, бърза адаптация към динамична работна среда;
• Самоинициативност, организираност и отговорност.

Ние Ви предлагаме

• Работа във водеща компания с възможност за кариерно развитие;
• Коректно отношение;
• Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
• Допълнителен социален пакет;
• Фирмени обучения;
• Стандартно работно време, редовна смяна, от понеделник до петък;
VCD Banner
JobTiger Banner