Публикс ЕООД
Офис Асистент
София
длъжност на пълно работно време

Офис Асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

Публикс ЕООД е водещ доставчик в управлението на глобални аутсорсинг и споделени услуги, специализиран в бизнес процеси и информационните технологии. Ние се стремим да посрещнем нуждите на нашите клиенти чрез внедряване на гъвкави модели за постигане на резултати и повишение на производителността.

Нашият екип от над 150 мотивирани и енергични професионалисти със страст към иновациите, технологиите и обслужването на клиенти, ни превръща в предпочитан бизнес партньор на компании, които искат да подобрят способността си да се конкурират в дигитално трансформиран свят.

В момента търсим да назначим Офис Асистент.

Отговорности

• Координира ежедневните дейности в офиса; изготвя седмичен график със задачи и следи за тяхното изпълнение
• Организира срещи, подготвя бележки от срещи, поддържа работния календар
• Води бизнес кореспонденция, изпраща и отговаря на мейли, координира дейности по фирмени договори
• Извършва входящи и изходящи телефонни обаждания, ежедневно контактува с контрагенти
• Подготвя различни документи и файлове, изискуеми от ръководството
• Организира фирмени събития - проучва пазара и контактува с доставчици, договаря условия, • контролира цялостното протичане на събитието

Изисквания и необходими умения

• Бизнес-насочено образование
• Владеене на английски език на работно ниво се счита за предимство
• Опит в изготвянето на доклади, презентации, таблици, графици
• Отлични организационни и комуникативни умения
• Добри технически умения - MS Office, особено MS Excel
• Позитивна нагласа и търпение; добри работни навици и етика

Ние Ви предлагаме

• Добро възнаграждение, бонусна система и социален пакет
• Динамична, мултинационална работна среда
• Модерен и удобно ситуиран офис в близост до метростанция
• Осигурени храна и напитки ежедневно в офиса

Информация за контакт

Телефон: +359893665607

JobTiger Banner
Zaplatomer Banner