Публикс ЕООД е водещ доставчик в управлението на глобални
аутсорсинг и споделени услуги, специализиран в бизнес процеси и
информационните технологии. Ние се стремим да посрещнем нуждите на
нашите клиенти чрез внедряване на гъвкави модели за постигане на
резултати и повишение на производителността.
Нашият екип от над 150 мотивирани и енергични професионалисти със
страст към иновациите, технологиите и обслужването на клиенти, ни
превръща в предпочитан бизнес партньор на компании, които искат да
подобрят способността си да се конкурират в дигитално трансформиран
свят.
В момента търсим да назначим Офис Асистент.
• Координира ежедневните дейности в офиса; изготвя седмичен график
със задачи и следи за тяхното изпълнение
• Организира срещи, подготвя бележки от срещи, поддържа работния
календар
• Води бизнес кореспонденция, изпраща и отговаря на мейли,
координира дейности по фирмени договори
• Извършва входящи и изходящи телефонни обаждания, ежедневно
контактува с контрагенти
• Подготвя различни документи и файлове, изискуеми от
ръководството
• Организира фирмени събития - проучва пазара и контактува с
доставчици, договаря условия, • контролира цялостното протичане на
събитието
Телефон: +359893665607