HRS Bulgaria
Офис Асистент
София
длъжност на пълно работно време

Офис Асистент

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор, компания с дългогодишна история и лидер в сферата на дистрибуцията, търсим Офис Асистент, който да има опит с ERP система.


Отговорности:

Участие в основни офис дейности и работа с ERP система;
Следене на срокове на договори и организиране на тяхното подновяване;
Грижа за офисното пространство – поръчване на консумативи и съдействие при нужда от ремонти;
Работа със система за служебни автомобили и видеонаблюдение;
Посрещане на гости, водене на коресподенция по имейл и телефон;
Организация на вътрешнофирмени събития и тиймбилдинги.


Компанията предлага:

Безсрочен трудов договор и финансово удовлетворение;
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове;
Ваучери за храна;
Паркинг за служители;
Възможност за работа в приятелска и позитивна среда.

Изисквания:

Минимум 1 година опит на сходна позиция;
Опит с ERP система се счита за значително предимство;
Добро владеене на Английски език.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.