В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
За наш партньор, компания с дългогодишна история и лидер в сферата
на дистрибуцията, търсим Офис Асистент, който да има опит с ERP
система.
Отговорности:
Участие в основни офис дейности и работа с ERP система;
Следене на срокове на договори и организиране на тяхното
подновяване;
Грижа за офисното пространство – поръчване на консумативи и
съдействие при нужда от ремонти;
Работа със система за служебни автомобили и видеонаблюдение;
Посрещане на гости, водене на коресподенция по имейл и телефон;
Организация на вътрешнофирмени събития и тиймбилдинги.
Компанията предлага:
Безсрочен трудов договор и финансово удовлетворение;
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни
членове;
Ваучери за храна;
Паркинг за служители;
Възможност за работа в приятелска и позитивна среда.
Изисквания:
Минимум 1 година опит на сходна позиция;
Опит с ERP система се счита за значително предимство;
Добро владеене на Английски език.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.