Офис асистент
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Офис асистент

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Присъедини се към екипа на наш клиент, водеща международна компания, специализирана в дистрибуцията на суровини. Търсим енергичен и амбициозен професионалист, който е готов да направи следващата стъпка в своята кариера!

Отговорности

Като Офис Асистент координираш офисните дейности, организираш срещи, управляваш офис консумативите и обслужваш телефона. Комуникираш с транспортни фирми, проследяваш доставки, следиш разходите и издаваш фактури с прецизност.

Изисквания и необходими умения

Силните ти комуникационни и организационни умения, владеенето на английски език на работно ниво и способността ти да работиш с офис приложения и административни системи ти позволяват да се справяш ефективно и уверено с ежедневните задачи. Предишният ти опит в администрация или логистика ти помага да навигираш ежедневните предизвикателства с лекота.

Ние Ви предлагаме

Нашата възможност за теб включва стартова нетна заплата от 1,800 лв. и допълнително здравно осигуряване. Стандартно работно време от 9:00 до 18:00 ч. със структурирани почивки. Динамична и подкрепяща работна среда, в която се развиваш професионално и приемаш нови предизвикателства.

Насърчаваме всички квалифицирани кандидати да подадат своите кандидатури и да следят електронната си поща. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност. РОУЛ Интернешънъл е лицензиран частен трудов посредник, регистриран в Агенцията по заетостта с лиценз № 3469 / 18.01.2023.