В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа. Вие не сте изключение!
За наш клиент - утвърдена международна компания за производство на
дограма, търсим да назначим:
Офис асистент на
управителя
Компанията предлага:
Дългосрочно ангажиране;
Работа в среда с отлични условия ;
Пет дневна работна седмица;
Работно време от 08:00 до 17:00;
Конкурентно заплащане спрямо уменията;
Задълженията включват:
Работа с документи, по-специално с входящи писма и обаждания.
Водене, проверка и организация на съпътстващата документация;
Провеждане на първоначални преговори;
Добра компютърна грамотност, работа със специализиран софтуер;
познаване на компютърните и другите информационни системи и апарати
свързани с изпълнение на трудовите и/му задължения;
Ежедневна комуникация с клиенти на компанията;
Изисквания:
Висше образование е предимство (завършено или последна година);
Умения за работа с всички офис програми;
Високо ниво на грамотност;
Свободно владеене на немски език;
Необходими личностни качества:
Комбинативност, способност за работа под напрежение;
Способност за работа самостоятелно и в екип;
Да умее за зачита личното достойнство и правата на всеки
ръководител, работник или служител в организацията.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат
поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.
От "Ейч Ар Ес Рикрутмънт Сървисиз" ООД събираме следните
данни за Вас, като: имена, адрес, телефон, пол, години,
професионален опит, образованиe, квалификации и друга доброволно
предоставена от Вас информация в автобиографията Ви, въз основа на
предоставеното съгласие, с цел подбор и оценка на кандидатурата Ви
за позицията, за която кандидатствате.