Офис Асистент / Рецепционист
Гр. София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Офис Асистент / Рецепционист

Гр. София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
За наш клиент в София търсим Офис Асистент / Рецепционист

Ако обичаш да помагаш на другите, имаш положителен поглед върху живота и отлични комуникационни умения, тази позиция е точно за теб!

Отговорности

• Приемане и пренасочване на телефонни обаждания.
• Отговаряне на запитвания за компанията.
• Посрещане на посетителите с усмивка.
• Поддържане на приветлива работна атмосфера.
• Приемане и разпределяне на куриерски пратки.
• Помощ при организацията на административната дейност, събития, срещи и други.

Изисквания и необходими умения

• Отлично владеене на английски език.
• Добри организационни умения и внимание към детайлите.
• Ефективно управление на времето и приоритетите.
• Опит на подобна позиция.

Ние Ви предлагаме

• Отлично възнаграждение.
• Допълнителни социални придобивки.
• 25 дни платен годишен отпуск.
• Възможност за работа в модерен и вдъхновяващ офис.
• Спокойна и мотивираща работна среда.

Информация за контакт

Телефон: +359 884 23 85 97

JobTiger Banner
JobTiger Banner