Офис Мениджър
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Офис Мениджър

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина.

За наш клиент, лицензирана фирма за производство, внос, разспространение и сервиз на игрални съоражение, извършваме подбор за позицията ОФИС МЕНИДЖЪР

Отговорности

• Администрира и обработва потока от входящи и изходящи документи в фирмата.
• Приема входящи обаждания и ги пренасочва към съответните отдели на фирмата.
• Посреща гости на рецепция, координира срещите и контролира достъпа до офиса.
• Предлага и сервира кафе и вода на гостите.
• Комуникира с куриери и следи за навременното и коректно изпращане и получаване на документите.
• Осигурява офис консумативи и други материали за дружеството – следи наличности и поръчва на доставчици.
• Осигурява всекидневно административна подкрепа на служителите в офисa.

Изисквания и необходими умения

• Средно образование.
• Опит на подобна позиция.
• Добри познания за работа с компютър (Word, Excel, Outlook).
• Английски език ниво В1.
• Умение за определяне на приоритети в работния процес.

Ние Ви предлагаме

• Трудов договор.
• Работно време от понеделник до петък от 08:00 ч - 16:30 ч.
• Ваучери за храна.
• Карта Multisport.
• Допълнително здравно осигуряване.
• Възможност за професионално развитие.

Ако предложението представлява интерес за Вас, моля, кандидатствайте с актуална автобиография (CV).

Всички кандидатури разглеждаме конфиденциално!

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Вашите лични данни ще съхраняваме и обработваме с цел подбор за тази или друга позиция за срок от 6 мес., освен ако Вие изрично не изявите Вашето несъгласие.

ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е регистриран посредник за подбор на персонал с лиценз № 3009/22.04.2020.

Информация за контакт

Телефон: 0894510460

JobTiger Banner
JobTiger Banner