Хорайзънс България ЕООД
Офис сътрудник
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Офис сътрудник

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.

За наш клиент, адвокатско дружество, което предоставя първокласни услуги и консултации в различни области, търсим специалист за позиция:

Офис сътрудник

Неговата роля ще бъде да подпомага работата на юристите като оказва административно съдействие, координира задачите в офиса и комуникира с клиенти на кантората.

Отговорности

- Обработка на изходяща и входяща кореспонденция - писмена и електронна;
- Комуникация с клиенти, юристи и други лица по телефон и имейл;
- Проследяване на график на задачите на адвокатите, напомняне за настъпващи срокове или други уговорки;
- Приемане, разпечатване и организиране на писма, факсове и друга документация;
- Изготвяне и вторична обработка на документи;
- Организиране на преводи, оторизация и легализация на документи;
- Организиране на срещи по проекти в офиса и извън него, според приетите от кантората практики и процедури;
- Организиране на пътувания и командировки за адвокатите;
- Поддържане на контактната база данни на кантората;
- Друга оперативно-техническа работа като: организиране на нотариални заверки на документи, банкови преводи, входиране на документи в официални институции, внасяне на държавни и съдебни такси, поръчка на офис консумативи и др.

Изисквания и необходими умения

- Административен опит на сходна позиция (опит в адвокатска кантора ще се счита за предимство);
- Висше образование със специалност в хуманитарни, социални и стопански науки, или изкуствата;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Интернет;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо (друг език ще се счита за предимство);
- Способност за изпълнение на срокове;
- Точност, прецизност и старателност при изпълнение на задачите;
- Отзивчивост, отговорност и съобразителност;
- Добри организационни умения;
- Отлични комуникативни умения.

Ние Ви предлагаме

- Мотивиращо възнаграждение;
- Централна офис локация;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Мултиспорт карта;
- Ежеседмично Happy hour събитие;
- Тиймбилдинги;
- Възможности за развитие в компанията.

Информация за контакт

Телефон: 088 818 3883

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner