HRS Bulgaria
Офис служител
Пловдив
длъжност на пълно работно време

Офис служител

Пловдив длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност на позиция: Офис служител



Основни задължения:

Отговаря за продажбите по телефон и на живо, изготвяне на оферти;
Общуване с клиенти и доставчици, на живо, по телефон и по имейл;
Работа с вътрешно разработена ERP система;
Работа с фактури;

Изисквания:

Добро ниво на английски, за работа с клиенти и доставчици;
Умения за работа и комуникация с клиенти;
Предишен опит с ERP или CRM;
Препоръчителен опит в работа с технически продукти;

Компанията предлага:

Конкурентно възнаграждение;
Пълни осигуровки;
Бонусна схема след първите месеци;
Ваучери за храна 200лв.;
8 часа работен ден, понеделник до петък;
Работа в офис и мотивиран екип от 3ма души.

Очакваме актуална автобиография. Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.