В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност на
позиция: Офис служител
Основни задължения:
Отговаря за продажбите по телефон и на живо, изготвяне на
оферти;
Общуване с клиенти и доставчици, на живо, по телефон и по
имейл;
Работа с вътрешно разработена ERP система;
Работа с фактури;
Изисквания:
Добро ниво на английски, за работа с клиенти и доставчици;
Умения за работа и комуникация с клиенти;
Предишен опит с ERP или CRM;
Препоръчителен опит в работа с технически продукти;
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Пълни осигуровки;
Бонусна схема след първите месеци;
Ваучери за храна 200лв.;
8 часа работен ден, понеделник до петък;
Работа в офис и мотивиран екип от 3ма души.
Очакваме актуална автобиография. Само предварително одобрени
кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.