HRS Bulgaria
Офис служител - Фактурист
Пловдив
длъжност на пълно работно време

Офис служител - Фактурист

Пловдив длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Офис служител - Фактурист

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност на позиция:


Офис служител - Фактурист

Основни задължения:

Изготвяне на фактури и кредитни известия;
Равняване и засичане на складови наличности;
Водене на търговска кореспонденция с клиенти;
Работа с вътрешно разработена ERP система;
Работа със софтуер за въвеждане, съхраняване и анализ на информация;

Изисквания:

Отлична компютърна грамотност;
Предишен опит с ERP или CRM се счита за предимство;
Комуникативност и умения за работа в екип;
Лоялно отношение;

Компанията предлага:

Конкурентно възнаграждение;
Пълни осигуровки;
Допълнително здравно осигуряване след 6м;
8 часа работен ден, понеделник до петък;
Работа в уютен офис със сплотен екип.

Очакваме актуална автобиография. Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.


Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.