В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш клиент търсим да назначим отговорен и мотивиран служител на
позиция: Оперативен счетоводител
Основни задължения:
Приема и обработва първични и вторични счетоводни документи;
Извършва плащания по банков път;
Извършва подготовка на ДДС декларации и създава платежни
нареждания
Анализира салдата по счетоводните сметки;
Отговаря за коректното отразяване на информацията по счетоводните
документи;
Изготвя текущи и периодични справки по повод месечното и годишното
приключване;
Участва в ревизии и инвентаризации.
Компанията предлага:
Трудов договор с пълни осигуровки;
Отлични условия за работа;
Вътрешно-фирмени обучения;
Редовна смяна от понеделник до петък;
Заетост в утвърдена компания, лидер в своя сектор;
Дългосрочна и постоянна заетост.
Изисквания:
Завършено икономическо образование;
Опит по специалноста минимум 1 година;
Познаване на счетоводното и данъчното законодателство;
Компютърна грамотност;
Лоялност и отговорност.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.