В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
Нашият партньор е утвърдена компания, която се развива успешно в
автомобилната индустрия. Във връзка с разширяване на дейността им
търсим мотивиран и отговорен професионалист за позицията:
Оперативен счетоводител с опит в ТРЗ
Основни отговорности:
Осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи;
Контрол и отразяване на плащания (данъци, такси, осигуровки,
банкови транзакции);
Изготвяне и подаване на справки и декларации – чл. 55, чл. 73, ДДС
дневници и др.;
Подготовка на ведомости за заплати и обработка на възнагражденията
на екипа (7-8 души);
Изготвяне на болнични, майчинство и декларации към НОИ;
Годишно и месечно приключване на счетоводните операции;
Комуникация с институции – НАП, НОИ, НСИ и др.
Изисквания към кандидата:
Висше икономическо образование – „Счетоводство и контрол“,
„Финанси“ или сходна специалност;
Минимум 3 години опит в счетоводството и опит в ТРЗ частта;
Добро познаване на българското счетоводно, данъчно и трудово
законодателство;
Умение за работа с MS Office (Excel, Word) и счетоводни
софтуери;
Аналитично мислене, внимание към детайла и способност за работа със
срокове;
Добри комуникационни умения и желание за работа в малък екип.
Компанията от своя страна предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Бонусна схема според постигнатите резултати;
Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
Стандартно работно време с гъвкаво начало на работния ден;
Осигурено паркомясто;
Сплотен и приятелски екип, където всеки има значение;
Възможност за дългосрочно развитие и обучения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.