В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Вие не сте изключение!
За наш партньор - утвърдена компания с дългогодишна история, търсим
човек с визионерско мислене и лидерски умения, който да заеме
позицията:
Оперативен Счетоводител
Основни отговорности и задължения:
Изготвяне и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни
документи;
Отразява счетоводни операции в специализиран софтуер;
Участва в изготвянето на заплатите и последващото им
осчетоводяване;
Обработва и осигурява необходимата информация /справки/ за
ръководството на компанията;
Подаване на необходимите документи към НАП.
Компанията предлага:
Финансова стабилност;
Стандартно работно време /пон-петък, 9-17.30ч./;
Възможност за покриване на допълнителни курсове и обучения;
Приятна работна среда и офис в близост до метростанция;
Възможност за дългосрочно професионално развитие.
Изисквания:
Поне 3 години професионален опит в сферата на счетоводството;
Висше образование в сферата на счетоводството и финансите;
Добро владеене на Английски език - B2;
Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове;
Проактивност и способност за бързо усвояване на нови знания и
умения;
Комуникативност и умения за работа в екип.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г