Adecco Bulgaria
Отговорник Резервни части (бек офис и склад)
Пловдив, Асеновград, Стамболийски, Куклен
длъжност на пълно работно време

Отговорник Резервни части (бек офис и склад)

Пловдив, Асеновград, Стамболийски, Куклен длъжност на пълно работно време

За нас

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.

От името на наш доверен клиент, търсим да назначим: Отговорник Резервни части (бек офис и склад)

Отговорности

- Отговаря за продажбата и доставката на части и аксесоари. В допълнение, осигурява обслужване на клиентите в магазина, цялостни организационни промоционални и складови задължения.
- Проверява получаването на входящите пратки и съдейства за намирането на поръчките на правилното им място.
- Поддържа контрол върху управлението на инвентара, фактурирането и други административни задачи.
- Подпомага поддържането на складовото стопанство.
- Следи за адекватна наличност и количество на резервните части.
- Други дейности свързани с длъжността.

Изисквания и необходими умения

- Добри технически умения;
- Опит на подобна позиция - задължително условие;
- Добри комуникативни и презентационни умения;
- Опит с административни документи, изготвяне на оферти и фактури;
- Отговорност и добра работа в екип.

Ние Ви предлагаме

- Постоянна работа в стабилна компания;
- Добро възнаграждение;
- Въвеждащо обучение;
- Приятна работна атмосфера в офис среда.

В случай че предложението представлява интерес за Вас, изпратете автобиографията си. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N: 1814.r

Информация за контакт

Телефон: + 359 882 421 683