В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш клиент търсим да назначим отговорен и мотивиран служител на
позиция:
ПРИЕМЧИК
Основни задължения:
Изготвя графика на автосервиза и следи за неговото изпълнение;
Организира работния процес в автосервиза;
Приема МПС за ремонт и ги издава на клиентите;
Възлага на механиците ремонтите на приетите МПС и отговаря за
изпълнението на сроковете, както и за качеството на извършения
ремонт;
Издава всички съпътстващи ремонта документи (сервизни заявки,
фактури, протоколи, оферти за цена на ремонт и т.н.
Компанията предлага:
Трудов договор с пълни осигуровки;
Вътрешно-фирмени обучения;
Локация - гр. София, кв. Челопечене;
Редовна смяна;
Допълнително здравно осигуряване и карта за гориво;
Ваучери за храна - 200лв;
Отлични условия за работа в екип от компетентни
професионалисти.
Изисквания:
Задълбочено познаване на технологичните процеси и устройството на
съвременните автомобили;
Опит на подобна позиция поне 2 години;
Отговорна и комуникативна личност;
Умения за работа с МS Office и Internet;
Владеенето на английски език е предимство;
Лоялност и отговорност.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018г.