В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
За наш доверен партньор, търсим да назначим отговорна личност:
Продавач-консултант
Основни задължения:
Приветстване и обслужване на клиенти.
Предоставяне на информация относно продуктите и помощ при избора на
дрехи.
Поддържане на реда и организацията в магазина.
Работене в екип и спазване на вътрешните процедури и стандарти.
Изисквания:
Високо ниво на английски език, за да комуникирате ефективно с
нашите чуждестранни клиенти.
Отлични комуникационни умения и ориентация към клиента.
Предишен опит в търговията с дрехи ще бъде предимство.
Отговорност, честност и енергия.
Предложението:
Конкурентно възнаграждение и приятна работна атмосфера.
Възможности за развитие и обучение.
Работно време: Понеделник - Петък, от 11:00 до 19:30
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция поЗаетостта с №2525 от 26.04.2018г